Mmm, ny dille! ikke FEIL!1

Tina pusen

Gift med forumet
Kjenner jeg egentlgi er såååååå gla for at jeg har denne dilla,

BANANER,KLEMENTINER,RØDE DRUER Å PÆRER!!1

Mmmm, har jeg ikke det i hus, blir jeg gaaal. å druene må jeg krangle med vesla om, humrf!!

Så i går kjøpte jeg 2 ekser med dem :P

mmmmm, er såååå godt. å klementinene fra rema 1000 er ikke så gælie. ikke så mye steiner i dem heller.

Gla det er frukt å ikke snop som sist gang, meeen, Er ennå LENGE Til termin :P så alt kan jo skje :P

eg og var helt hekta på frukt i mitt første svangerskap! var innom en ny favoritt hele tiden. heldigvis ikke det verste å ha dille på nei;)

Så greit når man har slike dilla!! Da går det liksom ant, hehe;) 
Her har jeg enda ikke fått noe spesielle dilla. Men førstemann hadde jeg ingenting jeg måtte ha, nå varierer det litt fra hver dag:p 
Har alltid vær pepsimax-holiker, men nå har jeg absolutt ikke lyst på det!!

Her har jeg enda ikke fått noe spesielle dilla. Men førstemann hadde jeg ingenting jeg måtte ha, nå varierer det litt fra hver dag:p 

sparkling skrev:
eg og var helt hekta på frukt i mitt første svangerskap! var innom en ny favoritt hele tiden. heldigvis ikke det verste å ha dille på nei;)

Off ,med min 1, så var jeg hekta på snop, så veldig gla for at det er frukt enn så lenge :D

Hihi, så greit å ha dilla på frukt da :)
Jeg har aldri hatt noe særlig dilla på noe ved mine tidligere svangerskap.
Eneste jeg husker jeg fikk så veldig lyst på soft-is på vinterstid, komplett umulig å få tak i. Men det suget var raskt over.
Lurer på om det blir noe dille denne gang....

Her går det også mye i frukt:) kvalmen har meldt seg for fullt i tilegg nå, så er glad om jeg får i meg noe som helst uten at de kommer opp. :-p. Med de to andre hadde je ekstremt dilla på isbiter..... Husker jeg stod på kjølnet med is irene i en pose på benken... Stod klar med hammeren o hamret løs til de ble små biter, helte de i et glass o spiste med skje:):):) Dette gjorde je MANGE ganger daglig hele svangerskapet med begge... Hehe, sambo og venner trodde jeg var blitt gal... Men fy såååå godt det er:):) Var heldigvis en sunn ting, men det gikk litt utover tennene også...:( Ble jo litt tygging!!!!!

heheh, gody med kaldt vann:P

skal sies at jeg er blitt veldiiig gla i mc flurry med oboy da

Klementingdille kan jeg gjerne få og apelsinene til rema 1000 pleier å være farlig gode!!

Fint_Lite skrev:
Klementingdille kan jeg gjerne få og apelsinene til rema 1000 pleier å være farlig gode!!

hihi, Har en haaaug med dem på spisstu bordet nå : P

FRA REMA 1000 :p Kjøper bare frukt der vi, er såååååå godt :D

Kjøpte i dag klemmentiner og apelsiner..ja og kiwi fra Kiwi :) Apelsinene var søte og gode, kiwiene å..men klementinene smakte surt! Er det bare rema 1000 som klarer det der med å få tak i de gode fruktene. Er jo bare der vi har vært fornøyde med frukten. 

Back
Topp