Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trudelillelutt
skulle ønske jeg snart fant noe som tilfredstilte denne enorme lengselen jeg har av noe. Det siste har jeg tenkt på vanilje is med sjokoladebiter, men finner det ikke noe sted [:@] Men jeg tviler også på at det er is med sjokoladebiter.
En dag jeg var i butikken så jeg de solgte sombreos. Spiste mye av det når jeg var yngre, og når jeg så posen tenkte jeg ENDELIG fant jeg det kroppen min skriker etter... Kjøpte og løp hjem... men neida ikke det heller.
Må bare finne det snart eller så klikker det for meg!!
ORIGINAL: Trudelillelutt
skulle ønske jeg snart fant noe som tilfredstilte denne enorme lengselen jeg har av noe. Det siste har jeg tenkt på vanilje is med sjokoladebiter, men finner det ikke noe sted [:@] Men jeg tviler også på at det er is med sjokoladebiter.
En dag jeg var i butikken så jeg de solgte sombreos. Spiste mye av det når jeg var yngre, og når jeg så posen tenkte jeg ENDELIG fant jeg det kroppen min skriker etter... Kjøpte og løp hjem... men neida ikke det heller.
Må bare finne det snart eller så klikker det for meg!!

ORIGINAL: Cambi
POPCORN... Er avhengig... popper minst en pose hver dag, å typen får poppe sin egen vis han skal ha... han får ivertfall ikke smake av meg nei[:)][:)][:)]