MMm..hekta på..:P

Ju9ta

Forumet er livet
Jeg har blitt helt hekta på IIIIIIIS...
Blir helt på gråten om jeg oppdager at d ikke er noe is i fryser'n..[8D][8D]
Skal tro hvos stor jeg kan komme til åbli etterhvert...[8|][8|]

Men, IIIIIS er GOOOOODT...[:D][:D]

Flere som er noe de bare MÅÅÅÅ HAAAA nå om dagene..??

vann vann VANN!!!!!
helst isvann da.

var slik sist også. om jeg skal kalle det hekta på eller at det kommer av at jeg er så tørst hele tiden det vet jeg ikke. men jeg må ihvertfall ha VANN over alt [:D]

(men is er jo godt da. Litt FOR godt! hehe)

Hehe:) jeg har total dillings på duo yoghurt:) de med nøtter og sjokoladebiter:) MMM... må ha en på jobb hver dag:) hehe..... også sitrondrops har jeg bestandig med meg:) er så gode å suge på:) hihihi

dobbel kaffi mocca!
skikkelig fy fy drikke, men heilt seriøst, så får eg haudeverk (hodepine) om eg ikkje får en om dagen....

ORIGINAL: Trudelillelutt

skulle ønske jeg snart fant noe som tilfredstilte denne enorme lengselen jeg har av noe. Det siste har jeg tenkt på vanilje is med sjokoladebiter, men finner det ikke noe sted [:@] Men jeg tviler også på at det er is med sjokoladebiter.

En dag jeg var i butikken så jeg de solgte sombreos. Spiste mye av det når jeg var yngre, og når jeg så posen tenkte jeg ENDELIG fant jeg det kroppen min skriker etter... Kjøpte og løp hjem... men neida ikke det heller.

Må bare finne det snart eller så klikker det for meg!!

hehe, jeg signerer så absolutt på denne[:D][:D]

jeg har heller ikke funnet den ene tingen som jeg "craver" etter[:@] thihi, men, vi skal vel heller være glad for det[;)]

Hehe! Her går det på hockey pulver, synes det er så godt! Kom nettopp hjem fra jobb, og da hadde sambo kjøpt hockey pulver til meg[:D] Ble så glad. Rart jeg har så lysst på det, spydde sånn av det for ei uke siden...[8D] Ellers er det ikke noe jeg må ha, men kommer på mye som jeg kunne tenkt meg å hatt, som for eksempel fårikål, det har jeg lysst på hele tida, og generelt lammekjøtt da. Hehe. Kan for eksempel si rett etter at jeg har spist middag; Nå fikk jeg lysst på fårikål. Hehe! Dette er rare greier ja!

for meg er det mer dag for dag eller uke for uke. [:)] det liksom ikke en spesiell ting,men mange forskjellige. en ting jeg liker ei uke,vil jeg ikke høre om uken etter! [:D]  hadde regna me å få dilla på noe siden jeg hadde det sist,men forløbig er jeg skånet for det. [:D] meeen... jeg er jo ikke halveis enda,så det kan komme!! [:D]  har også merkelig lyst på fårikål!! hmm.. tro hva det skyldes! kanskje det blir middagen idag! [:)]

Her også blir det nye ting hele tiden. En dag har jeg veeeeldig lyst til noe spesielt til middag, en annen dag noe annet.
Nå har det gått to dager hvor jeg har hat veeeldig lyst på frikasé, så tror nesten vi må ha det i helga [:D]

jeg bare må ha med meg fishermann (salmiakk)overalt.har de bestandig i lomma eller veska.ellers har jeg såååååå lyst på spekeskinke.men tør ikke og spise det.ellers er det ikke noe annet mat som frister for meg.må nesten trykke det i meg for og få i meg mat.gleder meg til matlysten kommer tilbake:)

ORIGINAL: Trudelillelutt

skulle ønske jeg snart fant noe som tilfredstilte denne enorme lengselen jeg har av noe. Det siste har jeg tenkt på vanilje is med sjokoladebiter, men finner det ikke noe sted [:@] Men jeg tviler også på at det er is med sjokoladebiter.

En dag jeg var i butikken så jeg de solgte sombreos. Spiste mye av det når jeg var yngre, og når jeg så posen tenkte jeg ENDELIG fant jeg det kroppen min skriker etter... Kjøpte og løp hjem... men neida ikke det heller.

Må bare finne det snart eller så klikker det for meg!!

Du får kjøpt vaniljeis med sjoko-biter på Meny! Herlig is forresten, små gode flak av deilig sjokolade...

Fått dilla på brødskiver med baconost og kalkunpålegg oppå jeg! Går ofte i salte ting om dagen...

ORIGINAL: Cambi

POPCORN... Er avhengig... popper minst en pose hver dag, å typen får poppe sin egen vis han skal ha... han får ivertfall ikke smake av meg nei[:)][:)][:)]

hehehe ser det for meg hvis typen din prøver å snike fra posen din. hehehe[:D][:D][:D]

Back
Topp