mmm..er det et dumt pålegg?

*Chill*

Forumet er livet
Jeg eeelsker hvitløk..og ble derfor helt i hundre når tine har kommet med en ny kremost TZATZIKI!! namnam, DRITGOD!! :)

meeen...nå har det seg slik at Frida fikk smake, og hun var helt i hundre..hun som er drittlei prim og leverposei spiser skiver på høkant med kremost på...
Er dette dumt å gi henne? *uvitende*
http://www.tine.no/6042.cms

Oki..flott..ble litt usikker..er mye hvitløk og slikt i, men det gjør sikkert ikke noe..er ikke det sunt da? :)
Eneste er at hun får en RÆVA ånde...hoho

ORIGINAL: *Chill*

Oki..flott..ble litt usikker..er mye hvitløk og slikt i, men det gjør sikkert ikke noe..er ikke det sunt da? :)
Eneste er at hun får en RÆVA ånde...hoho

Joda! DET er sunt! det er vel alt det andre i kremosten som ikke er det[:D]
Vi gir alt mulig vi nå. Eneste nøtter vi er litt striks med.

nei.. ser ikke hvorfor det er dumt[:)] her er det samme greia, snuppa er møkkalei det vanlige pålegget. skal prøve den osten jeg og! takk for tipset[:D]

prim og leverpostei er ikke akkurat så veldig sunt det heller[:D] Her spiste gutten min opp jalepeño kremosten da den ble for sterk til gubben... [&:]  

ORIGINAL: RenathePro

prim og leverpostei er ikke akkurat så veldig sunt det heller[:D] Her spiste gutten min opp jalepeño kremosten da den ble for sterk til gubben... [&:]  

hehehe..morsomt! Både snuppa her og guttungen er kjempeglad i sterk mat, med masse smak og krydder...eldstejenta har aldri hvert fan av det. Hun er mer på tradisjonskost..
Kansje de to minste er mer internasjonale av natur?..hehehe

Back
Topp