mmm.... deilig frokost på en deilig morgen!!!

3barnsmor*30

Forumet er livet
Begge unga er alt levert i barnehage og på skolen. vesla sover i vogna i gangen.
jeg har samla sammen skittentøy fra hele huset, og satt på en klesvask.

så nå koser jeg meg med caffe caramel og et stooort stykke verdens beste til froskost mens jeg leser avisa og ser på god morgen norge!!!
(kjekt med kakerester etter dåpen i går)

håper dere andre har en deilig morgen også!
[:D][:D][:D]

Det hørtes ut som en god frokost ja! Her skal vi ta en liten tur ut på shopping i dag, dvs etter at jeg har får kledd på meg da! Du fristet med kake til frokost, så kanskje det blir eplekake på meg da? Ha en riktig fin mandag alle sammen!

Hørtes ut som en god...sunn..hihi..frokost!![:D]

Her blir det klesvasking for fulle mugger i dag...[8|]

Ha en fin mandag jenter!![:D]

åhh, lucky you [;)]
Noen som har det, her er det tomt for brød å mat, så må ut å hendle, skal til tannlegen nå, så får jo ikke spist før senere [:'(][8D].

hørtes ut som en frokost som kunne passet meg bra.. men vi har desverre ikke hatt dåp enda, så er dårlig med kakerester her.. blir nok honey corn her idag :)

Deilig. Her står det en deilig eplekake i kjøleskapet, som jeg bakte på lørdag, men siden vekta har stagnert ,tiltross for fullamming og daglige gåturer, så ble det nok rugbrød til frokost......

nam kake hehe fristet veldig men har ikke den slags i hus!

I dag skal jeg til 6ukrs kontroll og gruer meg VELDIG, for min herlige snille fantastiske fastlege har permisjon et år så må til en av de legene som har dårligs rykte på seg[:'(][:'(] men håper på å bli positivt overrasket[:D] Hvis han sier vi skal ha gynekologisk undersøkelse sier jeg jeg vil ha henvisning til gyn poliklinikken heller...han er sikkert flink til det han også men vil heller ta den hos noen som bare jobber med slikt.

nok om det....ha en fin dag alle sammen[:)][:)]

Back
Topp