mmm.. cola!

*buffy*

Elsker forumet
cola'n og jeg, vi er bestevenninner!! det har vi bestandig vært og kommer bestandiig til å være det!
bare så synd at den er så ekkel mot meg noen ganger. gir meg høl i tenna, legger seg rundt magen og lår, gir meg kviser, osv. listen er lang!

noen flere colaolikere her?

ja men det er cola zero da. men det er ssikekrt ikke mye bedre enn cola, bare at det ike gir hull i tennene?

Desverre så er det nok det. Har prøvd å holde meg til zero, ikke det at den er sunnere. men liker smaken. Og kan jo innbille meg at den er sunnere for tenna!!

ORIGINAL: wannabe

jeg var colaholiker men midjen ble så bred av all den hæææææærlige colaen så jeg byttet til pepsi max( måtte tvinge meg til å kjøpe pepsi max istedefor cola) gikk ned 5 kg jeg[:D]

har prøvd meg på denne pepsi-max'n ett par ganger, men ender bestandig tilbake til gode, gamle cola'n..

ORIGINAL: ~monicola~

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

TabExtra derimot [:D]

neineinei, monicola... det er jo vann med brunfarge.. fysjom[8D]

quote]ORIGINAL: wannabe

ORIGINAL: *buffy*

cola'n og jeg, vi er bestevenninner!! det har vi bestandig vært og kommer bestandiig til å være det!
bare så synd at den er så ekkel mot meg noen ganger. gir meg høl i tenna, legger seg rundt magen og lår, gir meg kviser, osv. listen er lang!

noen flere colaolikere her?

du sier at du å colan er besteveninner... jeg er overbevist om at hvis cola hadde blitt menneske hadde det blitt en mann.... tenk på det du.. det er drømme mannen deyt[;)][:D]

shit... dårlig humor as[&:][:D]

ojojoj! så det er der han er..??[8D]

Cola ja...
Vi hadde en affere når jeg var gravid.
Men måtte ha litt ekstra for å piffe opp forholdet jeg da...
Ting jeg måtte ha når vi møttes var is-biter og en skive sitron i...

Etter graviditeten så har jeg så å si, gjort det slutt.
Hender vi møtes en skjelden gang, bare.

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Var ikke det før jeg var gravid, men etter det har det blitt myyyyyyyyyyyyye cola. Kan ikke ha det i hus, for da drikker jeg til det er tomt! I går hadde jeg så lysst på cola, at jeg var rett å slett dritsur! [8|] *føle seg avhengig ja*

Signerer (bortsett fra at jeg var det før jeg ble gravid også)

Kjøper ALDRI cola for da drikker jeg det til frokost, lunch og middag[8D]

Back
Topp