Mme

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
hvor mye spiser de små nå? Hun her spiser mellom 110 og 130 til hvert måltid 6-7 ganger i døgnet. Og hun ble 7 uker på lørdag:)
 
Hu mi spiser alt fra 90-180 ca 4-5 ganger om dagen. Vi ammer fortsatt før flaska, så egentlig ikke godt å si hvor mye det totalt blir. Får også ett puppe måltid tidlig om morgen( så sover vi litt til) 11 uker i dag.
 
130 ml hver 3 time ca sånn i utgangspunktet! Varierer dog veldig! Noen ganger blir det små og hyppigere måltider.
 
Hu mi spiser alt fra 90-180 ca 4-5 ganger om dagen. Vi ammer fortsatt før flaska, så egentlig ikke godt å si hvor mye det totalt blir. Får også ett puppe måltid tidlig om morgen( så sover vi litt til) 11 uker i dag.
Ja da er det litt vanskelig å vite nøyaktig hvor mye hun får i seg:)
 
Ja sånn som hos oss da ca:)

Okay! Vet du sånn ca hva babyen din spiser i døgnet? Han min kaver ofte veldig når han spiser så kan være vanskelig å mate han..spesielt på kveldene. hvis andre enn oss mater så tror de at han er forsynt...fordi han trekker seg unna flaska,slår gjerne på den osv :hilarious: men så vil han jo ha har vi skjønt med tiden.
 
Okay! Vet du sånn ca hva babyen din spiser i døgnet? Han min kaver ofte veldig når han spiser så kan være vanskelig å mate han..spesielt på kveldene. hvis andre enn oss mater så tror de at han er forsynt...fordi han trekker seg unna flaska,slår gjerne på den osv :hilarious: men så vil han jo ha har vi skjønt med tiden.
Hun drikker ca 700-750 Ml om dagen tror jeg. Bare sånn røft regna for jeg teller faktisk ikke. Men hun er som din. Hun og kaver som bare det. Vrir seg mye og bruker veldig lang tid på en flaske. Kan bruke 20 min men også en time fordi hun kaver sånn.
 
Back
Topp