mme

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
Dere som kun gir mme,
gir dere det til faste tider i løpet av døgnet? når?
har dere malt i eller regulerer babyene det selv?
skal de ha avføring hver dag da de kun spiser mme?

*dytter på tråden for deg*

Jeg gir når hun blir sulten. går stortsett tre - fire timer mellom hvert måltid. så vet stortsett når hun skal ha mat neste gang.

Min har ikke avføring hver dag.. vet ikke om de skal ha det jeg.
Men hun har vært endel plaget med at hun ikke får av seg avføringen etter jeg  begynte å gi henne mme..
Så jeg må ha malt oppi flaskene. hadde litt, men det var ikke nok. men etter jeg økte mengden med malt til 1 - 1,5 teskje pr. flaske så har det kommet av seg selv. Endelig!

Tommy får kun mme. Han spiser cirka hver 3-4 time, men om natta sover han som regel 6 timer før han vil ha mat igjen.

Han bæsjer annenhver dag eller hver tredje dag. Han får ikke noe malt for han har ikke noe problemer med å komme på i det hele tatt [:D] Hører når spruten kommer og bleia blir fyllt opp [8D]

Har hørt/lest at de skal ha avføring hver dag hvis de kun får mme, men det stemmer ikke det da kanskje? [8|]

ORIGINAL: Godemine

Har hørt/lest at de skal ha avføring hver dag hvis de kun får mme, men det stemmer ikke det da kanskje? [8|]

noen mener det, andre ikke. Da Madeleine var baby fikk hun oxo kun mme, og ho var hard i magen. Helsesøster ville at ho skulle bæsje hver dag så vi begynte med malt. Det eneste resultatat ble at hver gang ho bæsja rant det over alt gjennom alle klærne hennes, og ho kom alikevel ikke på do hver dag.

Mener selv at så lenge de ikke har problemer med å komme på do så bæsjer de når de må [:D](ville ikke la det gå så veldig mange dager mellom hver gang da).

Snakket med helsesøster om det, og ho mente det ikke gjorde noe om han ikke bæsjet hver dag så lenge han kom greit på do og bæsjen ikke var så veldig hard.

Back
Topp