MME

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kva type mme gir du og kor ofte gir du?
Eg har nettopp begynt, men brukar NAN 1 til drikking og NAN 2 i grauten da den er tilsatt meir jern, om eg har forstått ting riktig.
Han får ca 100ml til første dupp og pupp etter duppen. 120ml til lunchduppen og pupp etter duppen. Og ca 100 ml før han skal legga seg.

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Jeg bruker hipp 1. Mest pga jeg prøver å ikke bruke nestlé også er hipp økologisk:)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: EJ
Varierer mellom hipp og nan alt etter som.. Bruker 2.

Natt: 1-2 flasker på 150 ml
Lunsj: 60-120 ml
Kvelds: 150-180 ml

Februar-14 mamma ❤️

• Liker
Bruker type 2 av nutramigen. Hun får to flasker i tillegg til fast føde :-)

Sent from my iPad using BV Forum

• Liker
Vi har hat flaskebarn siden hun var 3 dager gammel, da fikk vi NAN på sykehuset og har fortsatt med det. Vi har hat null mageproblemer. Så vi har vært kjempe fornøyd med NAN. Bruker både pulver og kartonger på tur.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hipp bruker vi. Nettopp byttet til nummer to.

Bruker type 2 av nutramigen. Hun får to flasker i tillegg til fast føde :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Får mini magevondt av den eller? Min får så ekstremt magevondt at eg har hatt tre netter no der han har våknet hylskrikende i over en time og så sovet videre... Har brukt nan frem til no men vurderer prøve noe annet siden han må ha tillegg...

Får mini magevondt av den eller? Min får så ekstremt magevondt at eg har hatt tre netter no der han har våknet hylskrikende i over en time og så sovet videre... Har brukt nan frem til no men vurderer prøve noe annet siden han må ha tillegg...

Vel. Nutramigen er jo fri for kumelk og soya. Har ikke lagt noe spesielt merke til magevondt hos henne... hun har jo blitt mye bedre etter at vi kuttet ut melkeproteiner :-) Når det er sagt...så ville jeg kanskje prøvd et annet merke som for eks Hipp eller Collett. Nutramigen får du kun på apoteket, og det er DYRT. Er ikke uvanlig at de kan reagerer på NAN men fint drikke Hipp. trenger ikke å være kumelk han reagerer på, selv om det nesten kan virke sånn.

Vel. Nutramigen er jo fri for kumelk og soya. Har ikke lagt noe spesielt merke til magevondt hos henne... hun har jo blitt mye bedre etter at vi kuttet ut melkeproteiner :-) Når det er sagt...så ville jeg kanskje prøvd et annet merke som for eks Hipp eller Collett. Nutramigen får du kun på apoteket, og det er DYRT. Er ikke uvanlig at de kan reagerer på NAN men fint drikke Hipp. trenger ikke å være kumelk han reagerer på, selv om det nesten kan virke sånn.

Har kjøpt hipp i dag så håper eg på bedring :)

Korleis gjekk det i går?

Endel våken men tror det var mer "eg klarer ikkje sove mamma kom og kos" har dermed bysset i sju timer i natt.. før vi stod opp... Så i kveld blir det å gi hipp igjen og så begynne på nytt med sleep sense programmet... Eg var for trøtt i natt til å merke om det var ene eller andre typen gråt.. men han prøvde ikkje å ha beina og hodet på skuldrene mine samtidig så var såvidt eg husker en forbedring :P

• Liker
Krysser fingrene for at det bedrer seg :-) ellers kan jeg sende deg en boks nutramigen hvis du vil prøve den :-)

Takk takk, eg får se i morgen, om eg er mer våken og klarer få med meg forskjellen på sutringen og smerteskrikene... Var så dautrøtt i natt at eg ikkje var innstilt på å høre noe forskjell :P

Her bruker vi småfolk 1 får en flaske til frokost en i 16-17 tiden og en ca 1 time etter grøt på kvelden :)

<3 gull gutten født 02.02.2014 <3

Back
Topp