Mme

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Hvor mye får dere i den lille deres i døgnet? Her får jeg bare i han ca 200 ml. Syns det er lite:/
men han begynner sakte og like vann nå, så får jo litt væske da:)

Sikkert 6-700 ml. Men hun er glupsk;-)

Etter at vi begynte med nan2 virker det som hun ikke vil ha så mye lenger.. Drukket lite i går og i dag, så skal følge litt med om det fortsetter! Har pleid å drikke ca 900ml i døgnet. Og siste par dagene har det kanskje vært 500-600ml. Spist litt mer grøt da!

Når vi var på 6mnd kontroll sa HS at de helst ikke skal ha mer enn 500 ml melk i døgnet nå! Og det inkluderte melkepulver i grøt.. Men når jenta ikke spiser så mye annen mat må hun jo få! Bah! Blir sliten av HS som sier en ting, men ikke har svar på spm ang det.. Spurte om jeg burde gi nan1 igjen, eller kombinere de 2. Noen flasker av hver! Men fikk da til svar at "Det må du nesten avgjøre selv hva du synes" Hva er det for svar???

❤25/2-13❤

Når vi var på 6mnd kontroll sa HS at de helst ikke skal ha mer enn 500 ml melk i døgnet nå! Og det inkluderte melkepulver i grøt.. Men når jenta ikke spiser så mye annen mat må hun jo få! Bah! Blir sliten av HS som sier en ting, men ikke har svar på spm ang det.. Spurte om jeg burde gi nan1 igjen, eller kombinere de 2. Noen flasker av hver! Men fikk da til svar at "Det må du nesten avgjøre selv hva du synes" Hva er det for svar???

❤25/2-13❤
Goddammit, man kan nesten tro at man kun får jobb som hs hvis man har elendige sosiale antenner.
Mente hun da at ungen liksom skal sulte etter 500ml hvis ikke h*n vil ha fast føde, bare fordi 500 er "max"?
Håpløst! Gjør det som DU mener er best for veslemor. Hvis hun trives best med mme 90% av tida per dag, ja, da kan hs lukke truten.
Hmm, sorry, jeg blir bare litt revet med når det gjelder hs og deres "gode råd"..

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Goddammit, man kan nesten tro at man kun får jobb som hs hvis man har elendige sosiale antenner.
Mente hun da at ungen liksom skal sulte etter 500ml hvis ikke h*n vil ha fast føde, bare fordi 500 er "max"?
Håpløst! Gjør det som DU mener er best for veslemor. Hvis hun trives best med mme 90% av tida per dag, ja, da kan hs lukke truten.
Hmm, sorry, jeg blir bare litt revet med når det gjelder hs og deres "gode råd"..

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Jeg tenker som så at babyer vokste opp før også! Uten all info om ditt å datt. Absolutt bra med info og at verden går fremover, men babyer er nok ikke så skjøre som vi tror. Det viktigste er, som du skriver, at hun får mat og blir mett! Så får de veie, måle og komme med "gode tips" underveis, mens vi får lov til å bruke sunn fornuft og mammainnstinktet vårt :)

❤25/2-13❤

Hadde heller ikke brydd meg om hva hs sa. Her sa de forresten 600ml :p
men sier ikke folk at hvis barnet ikke spiser fast føde så skal de ha mme nr 1

Hadde heller ikke brydd meg om hva hs sa. Her sa de forresten 600ml :p
men sier ikke folk at hvis barnet ikke spiser fast føde så skal de ha mme nr 1

Det var det jeg spurte om! Men fikk ikke svar. Snuppa spiser jo 1/2 -1 posjon grøt om dag. Så får hun smake på div. Men! Det er jo ikke alle 6 mnd gamle babyer som spiser mye enda, så de tar vell forbehold om det?

❤25/2-13❤

Back
Topp