MME

Bruker72am

Flørter med forumet
Bare lurer på om man kan kombinere MME med amming for å få babyen gå mer opp i vekt? Har hørt at MME gjør babyen fetere... Vet ikke hvorvidt det stemmer?

Vil tru det hjelper på vekten ja :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Jeg fikk beskjed fra hs om å gi erstatning etter amming fordi lillemor ikke gikk opp nok, og hun gikk opp 700g de to første ukene med mme! Er spent på 6-ukerskontrollen i morgen og hvordan vekta ligger an nå.

Nå får hun mellom 60 og 120 ml mme ved de fleste måltider, unntatt om natten.

Jeg gjør det etter litt lav vektøkning på 6ukers kontrollen, og kan nesten se at han legger på seg :) Skal på helsestasjonen veie til mandag og spent på om det funker så bra som vi tror ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvor mye MME om dagen gir dere da? Jeg tenkte bare å gi en flaske om kvelden. Tror dere det vil hjelpe på vekten? Nå har jeg jo nok morsmelk, men synes fortsatt han er tynn. Så tenkte å prøve litt med MME...

Hvor mye MME om dagen gir dere da? Jeg tenkte bare å gi en flaske om kvelden. Tror dere det vil hjelpe på vekten? Nå har jeg jo nok morsmelk, men synes fortsatt han er tynn. Så tenkte å prøve litt med MME...
Her så har vi ujevn vektoppgang så jeg pumper vært måltid og tilsetter en tskje mme i hver dag.

Mener du at du blander en tskje pulver i pumpet morsmelk? Eller ferdigblandet MME ? Jeg har ikke vært bort i MME før, derfor lurer :D. Det sies at babyen kan få forstoppelse pga det..er det vanlig?

Du SYNS han er tynn? Hva sier vekta? Om kurven er grei så legger han jo nok på seg, og trenger ikke mme

Back
Topp