MME

Marie Og Celina

Elsker forumet
Nå slutter jeg å full amme ja, tulla har vært litt sutrete i helgen, og fant nå ut jeg absolutt ikke har nok melk. Spiste kl 15,16,17 og 18 og spiste halv åtte 135ml med mme.Så får håpe jeg får amma på natta i allefall, og pumpe litt på dagen, til det stopper opp.[:(]Men er like greit, blitt mye rør med MM i det siste.(Sorry klaging , men er så oppgitt, og måtte få det ut)

vett akkuratt kossen du har d. så nå får klompen 2-3 flasker med mme t dagen. 100 ml om gangen. har og lite melk, men klarer å få pumpa ut iallefall 100-125 ml noen ganger til dagen. så får me se kor lenge d varer. 

Ikke tenk på det du.. Jeg må også ty til mme når det skorter på mm.
Jeg ammer når jeg har melk og supplerer med mme når det trengs.
Det er jo litt kos og denne amminga... [:)]

ORIGINAL: Marie84

Nå slutter jeg å full amme ja, tulla har vært litt sutrete i helgen, og fant nå ut jeg absolutt ikke har nok melk. Spiste kl 15,16,17 og 18 og spiste halv åtte 135ml med mme.Så får håpe jeg får amma på natta i allefall, og pumpe litt på dagen, til det stopper opp.[:(]Men er like greit, blitt mye rør med MM i det siste.(Sorry klaging , men er så oppgitt, og måtte få det ut)
Off så dumt da... Du har ikke bare hatt økedager da?? Jeg trodde også jeg hadde lite melk en stund og Malin fikk MME på kvelden, men d har regulert seg nå. Hun får kun MM nå. Lykke til uansett [;)]

ORIGINAL: ludri

ORIGINAL: Marie84

Off så dumt da... Du har ikke bare hatt økedager da?? Jeg trodde også jeg hadde lite melk en stund og Malin fikk MME på kvelden, men d har regulert seg nå. Hun får kun MM nå. Lykke til uansett [;)]

Takk takk, får nok vente å se, ho får pupp så mme og bare pupp på natt...[:)]

Back
Topp