MME

tinav

Forelsket i forumet
hva heter den mme`n uten kumelk? [:)]

Nutramigen er mme for barn med kumelkproteinallergi. kjempe dyr, så det lønner seg å få den på blå resept, men du får kjøpt den uten og. [:)]

takk [:)] vet du hvordan en sånn melkeallergi test går ut på? hjelper d at jeg bare sier at hun får litt magekinp elleeeeer? [8D]

ORIGINAL: tinav

takk [:)] vet du hvordan en sånn melkeallergi test går ut på? hjelper d at jeg bare sier at hun får litt magekinp elleeeeer? [8D]

De har visst litt problemer med å teste på slike små, men vi skal ta en prikktest om en mnd.
men symptomene kan være: eksem, luft i magen, gulping, magevondt, diare, blodig avføring og helt sikkert noen andre.

får barnet ditt kun mme ?

hun får bare mm, men føler det blir for lite på kveldene nå så har prøvd meg frem på forskjellige typer mme uten hell [&:]
jeg drikker ikke melk, men kan ha smør og ost.. så hun har nok ikke så store reaksjoner, men merker stor forskjell her nå i kveld da hun fikk hipp mme [X(]

ORIGINAL: tinav

hun får bare mm, men føler det blir for lite på kveldene nå så har prøvd meg frem på forskjellige typer mme uten hell [&:]
jeg drikker ikke melk, men kan ha smør og ost.. så hun har nok ikke så store reaksjoner, men merker stor forskjell her nå i kveld da hun fikk hipp mme [X(]

hva om du pumper deg på morgenen og har til kvelden ? det gjorde jeg i begynnelsen, mme er jo en del tungre for magen og jobbe med, det kan ikke "bare" være det?

Back
Topp