mme??

frkansen

Forelsket i forumet
Gir dere enda mme? Eller dere som ammer, ammer dere enda?

Sluttet å amme på onsdag, Isak var ikke interessert i puppen lengre, og det begynte å bli lite melk. Gir han en flaske mme på morgen og kvelden nå [:)]

gir enda mme.. og kommer til å gjøre det til hu er rundt året, enda lengere om hu vil siden hun ikke kan få annen melk med det første.. så hu får alt hu trenger fra mme istede for vanlig melk, smør, ost osv[:D]

guttungen fikk mme til han var ca 19mnd.. da ville ikke han ha mer.. men han også tålte ikke melk.. men tåler mer og mer i dag..

her ammer jeg. han får morgen og kveld, og når vi er hjemme på dagen får ha ofte en gang midt på dagen og. Tror ikke han vil slutte med det første. hadde det vært opp til han hadde han fått flere ganger til dagen ennå, han gir tydelig beskjed nå han er i fanget mitt at han vil ha pupp.[:D] kommer nok til å amme frem til han er et år og kan drikke vanlig melk.

Ammer morgen og kveld. Sluttet med nattamming nå i helga, gikk over all forventning[:)]

ORIGINAL: mathias10

Her får han kun vanlig melk, vil ikke ha mme

Så du gir vanlig kumelk ja? Jeg har også gitt han noen flasker med vanlig melk, men har vannet den litt ut.. vet ikke hvorfor men følte jeg måtte sånn for tilvenningens del :P

Ja, gir enda mme, men har begynt å trappe det ned og introdusere melkeprodukter. Har begynt med yoghurt. 

Her ammer vi enda. Morgen, formiddag og kveld.
Holder på til hun ikke vil ha mer jeg.

Hun får ca 4-5 flasker med mme hver dag.. det har vert så vanskelig å få i henne annen mat [&o] spiser litt middag og noen biter skiver.. gleder meg til hun begynner å spise mer.

ORIGINAL: Sicily

Ja, gir enda mme, men har begynt å trappe det ned og introdusere melkeprodukter. Har begynt med yoghurt. 

ja men er det ikke sånn at de ikke skal ha melkeprodukter før de er blitt 1 år gamel a??[8|]

her får vesla grøt på morgenen, flaske etterpå (ca 180ml)
dessertboks, eller brødskive midt på dagen, pluss mme
litt middag enkelte dager, pluss mme
grøt og ca 180ml mme på kvelden

syns hun spiser veldig mye:P

ORIGINAL: oggi sin

ja men er det ikke sånn at de ikke skal ha melkeprodukter før de er blitt 1 år gamel a??[8|]

Man kan begynne å introdusere melk i matlagingen og yoghurt når de er 10mnd, men de skal ikke drikke ren kumelk før de er året.

Jeg gir fortsatt mme, men ikke som ett helt måltid (utenom første måltid tidlig på morgnen). Gir mme som en slags drikke til fast føde.

Jeg ammer morgen og kveld
Han får pupp med en gang han våkner om morgenen (ca 6) og rett før han skal legge seg (18-18.30)
Sluttet med formiddagspupp da jeg begynte å jobbe, og detgikk helt greit
Håper jeg kan amme til han er rundt året.

ORIGINAL: oggi sin

Kan begynne å spise syrna melkeprodukter når de er ca 10 mnd[:)]

ORIGINAL: tiansen

ORIGINAL: mathias10

Her får han kun vanlig melk, vil ikke ha mme

Så du gir vanlig kumelk ja? Jeg har også gitt han noen flasker med vanlig melk, men har vannet den litt ut.. vet ikke hvorfor men følte jeg måtte sånn for tilvenningens del :P

Jupp..[:)] hørrtes ikke mye godt ut med utvannet melk [;)]

her slutta vi å amme for tre uker siden, hun var ikke så interessert, og da hun beit med de sylskarpe tenna var det stopp!

får mme 2-4 ganger daglig.
[:)]

Back
Topp