MME

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Hvilke MME bruker dere og hvorfor??? Lurer på å la småen snart får smake litt på det, da jeg snart skal begynne å jobbe litt igjen...  Og vet ikke om jeg orker å pumpe til alle dagene [8|]

Kan jo seff hende eg må det tilfelle han ikke liker det. [:'(]

bruker nan jeg ... hvorfor hmmmm vet egentlig ikke. eller, det var det eneste merke jeg hadde hørt om, så da blei det bare sånn.. hehe :D

Nan, det bare ble sånn.. [:D]

Sivert får NAN,har gått på nan1,men går nå på nan2[:)] Har ikke vært noe problemer med den.
Men ingen er like[;)] Må ta å velge en som du tror er bra for gutten din![:)]

brukte nan1 før, så byttet vi til nan2, men det bare gulpa han av..og da snakker jeg ikke bare rett etter han hadde spist, han gulpa i 3 timer etterpå, så da bytta vi til hipp eco2, og den syns jeg fungerer veldig bra:)

Småfolk[:)]

Nan fikk hu hard mage av, og malt ble hun alt for løs i magen av.. Pluss at magen hennes ble som en balong[8|]
Nå har vi slutta å gi mme, hun nekter å ta flaska og[&o]

Jeg er ute i praksis nå, og har gitt opp hele pumpinga. Fikk det ned til kun morgen og kveld med pumping, men nå er det kanskje bare annenhver dag.
Her går det i Nan istedet[:)]

HIPP her[:D]
Hun fikk så vondt i magen av NANha...

Her går det i collett. [:D]
Nan fikk snuppa vondt i magen av, småfolk ble hun hyper av (sov ikke ett lite sekund på 17 timer og hun var helt vill!!! Så ut som ungen gikk på speed eller noe slikt [&:]), hipp har vi ikke prøvd.

her bruker vi hipp. prøvde nan først, den fikk snuppa vondt i magen av. prøvde deretter collett men da fikk hun sprutgulp. så nå bruker vi hipp med godt resultat.

sdf  5 yyffvg (Dette er en beskjed fra Emilie...)

Back
Topp