MME..??

Chiapjusk

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Alle sier jo at man ikke skal varme opp igjen mme osv..
Men, går det ann å blande den ut i kaldt vann og varme den opp senere?
Eller er det også fy-fy ?

Feks hvis man skal på besøk til noen, å ha melka klar i flaska, og bare kunne varme den i vannbad, ellernoe..

varme den i varmtbad går sikkert greit :) men jeg varmer aldri opp i micro!!

MEN det jeg gjør når jeg skal på senteret eller bort.. er att jeg koker opp vann, heller vannet oppi flaske til så mye jeg skal ha også tar jeg med meg malt og pulver også når hun er sulten så varmer jeg bare vannet ( hele flaska da ) i micro også tar jeg oppi malt og pulver [:D]

KJEMPE LETTVINDT[:D][:D]

Jeg koker vann og har litt på termos, resten avkjøles og taes med på plastflaske og pulver selvfølgelig.
Slik kan jeg blande riktig temperert melk som er klar til å drikkes av snuppen  med en gang.
Kjempekjekt!

man skal helst ikke varme opp ferdigblandet melk, uansett. du kan jo kjøpe ferdigblandet, og varme den.

jeg har kokt varmt vann på termos, pluss flaske med kokt kaldt vann og boks med pulver, sånn fra avent med tre kammer. da har du til 3 måltider[:)] også har jeg med tom flaske da[:)]

ORIGINAL: juneb

varme den i varmtbad går sikkert greit :) men jeg varmer aldri opp i micro!!

MEN det jeg gjør når jeg skal på senteret eller bort.. er att jeg koker opp vann, heller vannet oppi flaske til så mye jeg skal ha også tar jeg med meg malt og pulver også når hun er sulten så varmer jeg bare vannet ( hele flaska da ) i micro også tar jeg oppi malt og pulver [:D]

KJEMPE LETTVINDT[:D][:D]

Sånn gjør jeg også det! :) Lettere blir det jo ikke [:D][:D]

Back
Topp