MME ..???

Chiapjusk

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Alle sier jo at man ikke skal varme opp igjen mme osv..
Men, går det ann å blande den ut i kaldt vann og varme den opp senere?
Eller er det også fy-fy ? [8|]

Feks hvis man skal på besøk til noen, å ha melka klar i flaska, og bare kunne varme den i vannbad, ellernoe..

man skal helst ikke gjøre det, helst ikke lage det mer en 1 time i forveien :) det er jo fordi det er melk, og tenker sånn at jeg ville ikke ha drukket noe melk som har stått så lenge ute...
men det går sikkert ann hvis du lager det hjemme, og setter det inn i kjøleskapet med en gang du kommer dit du skal på besøk :)

det jeg gjør, er å lage melka noe varmere enn det den skal være, og så har jeg den i en termoveske fra avent. da holder den seg varm lenge, og da gjør det ikke noe at den står en stund:)

Hær gjør vi ikke det, men har heller liggende en kartong med ferdigblandet mme fra småfolk i stelleveska. Den kan oppbevares i romtempratur.. så bruker vi HIPP 1 når vi er hjemme og lager ny porson for hver gang..

Jeg mener å ha hørt at mme kan varmes opp en gang til etter at den er laget? Det er ihvertfall det min søster har sagt til meg om melka til datteren hennes - men hun får sånn melk uten melk da, Nutramigen eller hva det heter, siden datteren har melkeallergi.

Back
Topp