MME VS TINEMELK/QMELK

Cahaal

Gift med forumet
Pga at jeg nå jobber 2 gg i uka ( halvdager ) får ikke lillegutt MM når han legger seg på dagtid. Det er jo mest for kosen sin skyld :)

Mannen min er hjemme med han når jeg er på jobb. & igår var første gang de skulle "ordne seg" alene. Det gikk greit til slutt, dvs etter 1 time med uenighet fra Marcus sin side. Men jeg har ikke hjerte til at dette skal skje hver gang jeg jobber noen timer...

Går det greit om mannen min varmer opp litt vanlig melk, eller skal de ennå ha mme??? Marcus fyller 1 år 31.mai 2007.

Takk for svar!!

ORIGINAL: Theapuus

Jeg ville ventet med vanlig melk, og heller brukt mme de 2 siste månedene.

Signerer, kan jo bli litt sterkt for magen hans?

Spør HS! Alle barn er jo forskjellige da! Men liker han ikke mme?

ORIGINAL: *silly*

ORIGINAL: Theapuus

Jeg ville ventet med vanlig melk, og heller brukt mme de 2 siste månedene.

Signerer, kan jo bli litt sterkt for magen hans?

Spør HS! Alle barn er jo forskjellige da! Men liker han ikke mme?

Når jeg prøvde med velling når han var ca 6 mnd, så nektet han å drikke det, selv om jeg kun hadde en liten teskje med grøt oppi. De første 2 mnd etter fødselen måtte jeg supplere med 1-2 mme måltider på ettermiddag/kveld pga ikke nok mm-produksjon/sulten unge...

Her om dagen fikk Marcus smake en liten sup melk som var igjen i glasset, & gutten bare kom med det gliset... :) Likte det ja!!

Kan du ikke pumpe?

ORIGINAL: Cahaal

Pga at jeg nå jobber 2 gg i uka ( halvdager ) får ikke lillegutt MM når han legger seg på dagtid. Det er jo mest for kosen sin skyld :)

Mannen min er hjemme med han når jeg er på jobb. & igår var første gang de skulle "ordne seg" alene. Det gikk greit til slutt, dvs etter 1 time med uenighet fra Marcus sin side. Men jeg har ikke hjerte til at dette skal skje hver gang jeg jobber noen timer...

Går det greit om mannen min varmer opp litt vanlig melk, eller skal de ennå ha mme??? Marcus fyller 1 år 31.mai 2007.

Takk for svar!!
Leste nå på helsesøstersiden at en kan blande mme å vanlig melk fra 10 mnd.[:)]

Back
Topp