Er nok meg Virrehøna mener [emoji6] Sliter med det samme, han synes rett og slett mme er pyton. Her har vi prøvd ferdig-Hipp, pulver-Hipp og ferdig-NAN. Av de tre foretrekker han (til nød) ferdig-Hipp, og vi har funnet ut at han gjerne vil ha den litt varmere enn kroppstemperatur (typ 40 grader). Med NAN klikket han fullstendig og brakk seg [emoji23] Hvis jeg finner Semper mme så skal jeg prøve det, men vegrer meg litt da jeg hører at gulpet lukter oppkast av det, og jeg har en skikkelig gulpebaby.
Vet at noen pumper seg og blander mm og mme i en tilvenningsfase, men har ikke testet det selv fordi jeg føler jeg bare har akkurat nok melk til de vanlige måltidene, så jeg kan ikke risikere å pumpe ut et måltid han ikke vil ha pga mme-smaken, for da har jeg ikke noe mer i tilby.
Var på 3 mnd kontroll hos helsesøster i dag, og vi snakket om smakstilsetting av mme (malt, sviskeavkok, aprikosavkok osv), men hun sa at jeg heller kunne begynne å introdusere fast føde ved 4 mnd alder, slik at ammeintervallene da ble lengre og produksjonen gikk ned.
Jeg kommer til å fortsette å prøve mme, og håper at ved introdusering til nye smaker, så vil også mme bli interessant [emoji6]