Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her får lillemor mme etter amming hver tredje time pga lite melk og dårlig vektoppgang.
Noen andre som og gir tillegg etter amming? I såfall, hvor mange ml mme spiser babyen?
Hvor mange uker er jenta di? Jeg ammer ikke nå, gir bare erstatning, men da jeg ammet han pleide han å få 60 ml mme i tillegg siden han aldri ble mett av melka mi. Dette fikk han til han ble 4 uker, da gikk jeg over til å gi bare erstatning.
Hun blir 4 uker på torsdag. Ammer 10 min på hver side, og så får hun ca 30 ml mme etterpå. Synes noen ganger det virker litt lite, men fikk beskjed på helsestasjonen å gi henne 30 ml og heller mate ofte. Hun får hver tredje time, er redd hun skal overspise om hun får enda oftere enn det men blir så usikker på om hun egentlig blir mett eller ikke..
Hun overspiser helt sikkert ikke Jeg ammet så lenge hun ville, og så ga jeg 30-60ml etterpå. Det kommer jo an på hvor mye melk du har og hvor sulten hun er hvor mye ekstra hun trenger. Økte tillegget etterhvert som hun ville ha mer.Hun blir 4 uker på torsdag. Ammer 10 min på hver side, og så får hun ca 30 ml mme etterpå. Synes noen ganger det virker litt lite, men fikk beskjed på helsestasjonen å gi henne 30 ml og heller mate ofte. Hun får hver tredje time, er redd hun skal overspise om hun får enda oftere enn det men blir så usikker på om hun egentlig blir mett eller ikke..