Mme og vann spm

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Dere som gir mme gir dere vann i tilegg, for eks når det er varmt? Når kan man begynne gi vann til dem ? Når må dem ha det?

❤gutt født 27/6❤

Jeg fikk beskjed av helsesøster når hun var på hjemmebesøk etter fødsel at jeg kunne gi vann hvis jeg følte for.. Da var d jo en veldig varm periode å baby tålte d helt fint for å slukke tørsten i varmen.. koke og kjøle ned til riktig temp.. min lille fikk når han var ca 3 uker å synes d var storveis:):):):)

♥Nydelig prins 14/7-13♥

Hm, aldri visst at man kan supplere med vann. Jeg gir mest mme, men ammer så mye jeg kan. Bør jeg gi vann? Skal bli noen varme dager fremover. Men hvilken temperatur skal vannet være når det gies? Og hva gir dere med? Sprøyte kanskje?:)

Jeg gidder ikke å styre med det hvis han virker fornøyd og har tissebleier jevnlig. Da er puppen nok. Men om det hadde vært tegn på dehydrering skulle jeg alltids gjort det :) er vel samme som melka, sånn rett rundt kroppstemperatur? Og man kan vel go på flaske, kopp eller sprøyte :)

Vi gir mme, men hu får ikke vann i tillegg og det er ikke noe problem her nå når det er varmt ute. Vi er veldig nøye med at hu ikke er for varm. Hu er veldig varm av seg og trenger nesten ikke mer klær enn det vi gjør.

Gav mini vann for første gang før mat i stad. Hadde ikke hatt avføring siden søndag, og hadde veldig vondt i magen. Vært helt utrøstelig.
Han slukte hele flasken (60ml) og jammen fikk han gjort stort noe underveis i matspisingen! Mulig det var tilfeldig, men tror det er lurt med litt vann innimellom når de kun får MME.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Gav mini vann for første gang før mat i stad. Hadde ikke hatt avføring siden søndag, og hadde veldig vondt i magen. Vært helt utrøstelig.
Han slukte hele flasken (60ml) og jammen fikk han gjort stort noe underveis i matspisingen! Mulig det var tilfeldig, men tror det er lurt med litt vann innimellom når de kun får MME.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Har tenkt litt på det hvis dem sliter med magen, så kanskje det hjelper :) tenkte vente noen uker til uansett om jeg ikke ser behovet. Tenkte begynne m litt bitte litt grøt tidligere en det som blir sagt så får vi se da :)

❤gutt født 27/6❤

Back
Topp