Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så du ska ikkje amma eller ska du køpa før å ha det hjemma før sikkerheten?
Eg har brukt avent sina flasker er førnøjd me de . I børjan tog jenta me
Bara mam sen efter 2-3 Mnd så tog hon avent.
Eg hade anbefalt å kjøpa sterilisator. Pga de eg satte Pga flaskerna på kok i gryta så glømde eg de ut.
Oki. Men da førstår eg. Køp Sterilisator den e guld verd.Jeg får ikke til ammingen av forskjellige årsaker!
Kjenner følelsen, det er ikke gøy å måtte gi opp ammingen! Jeg ammet min i 8 uker før det sa stopp, og følte meg helt ubrukelig. Det gikk heldigvis fort over når jeg så hvor rolig og tilfreds babyen ble, og nå er han en sunn og aktiv gutt på nesten 9 mnd, som koser seg med flaskene sine og er minst like frisk og rask som andre babyer Du skal se det går veldig bra når du blir vant til tankenHar kjøpt avent flasker og sterilisator nå. Får helt vondt i magen og sitter å griner mens jeg gir mme. Morsmelk er jo best. Forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig.
Har kjøpt avent flasker og sterilisator nå. Får helt vondt i magen og sitter å griner mens jeg gir mme. Morsmelk er jo best. Forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig.
Klem till deg. Du er en super mammaJa, det er forferdelig at vi skal måtte føles oss sånn når ammingen ikke går. Men ser jo for forbøyd jenta mi er når hun blir skikkelig mett og at vi slipper å bruke alle våre krefter på å få til ammingen. Både jenta mi og jeg er slitne nå. Godt å høre at andre har vert i samme situasjon.