MME og magevondt :(

Bkno6146572

Første møte med forumet
Hei! Jeg har ei jente som er 16 dager gammel som har fåt NAN1 MME frem til i går. Jeg har nå valgt å bytte til HIPP fordi hun har hatt så fryktelig vondt i magen sin. Hun har ikke vært noe hard i magen og bæsjer ca 1-2 ganger om dagen.

Det jeg lurer på hva deres erfaring er med å bytte MME. Hvor lang tid har det tatt før mageknipene har sluttet? Mageknipene her er bare om dagen, om natta så sover hun.

Begge mine har gått på hipp hele tiden, utenom på sykehuset. Minstemann fikk vondt i magen allerede på dag 2 der, og det var en av hovedgrunnene til at jeg valgte å reise hjem på dag 3 etter KS, og etter en dag med hipp hjemme så var det en helt annen baby! Men har hørt at det varierer veldig...

Magen er blitt vesentlig bedre i dag :D Collett har de ikke i butikkene her i bygda :( Hva er ammete? :)

Så bra. :)
Ammete er en te som ammende mødre gjerne drikker for å få mer melk og/eller for å hindre luft hos barnet. Det kan også kjøles ned og gis til babyer som får mme. :)

Hei!
Vår yngste hadde veldig mye magevondt da han fikk Nan1, hadde også mye grønn og "skummende" avføring.
Byttet til Collett og til slutt hipp, da roet magen seg, og gutten hadde det mye bedre =)

Nan er jo kjent for å være hard mot magen til de små :/ hipp pleier å hjelpe veldig og man merker som oftest bedring etter bare et par dager :) lykke til :D

Back
Topp