Mme og forstoppelse

MammantilK

Forelsket i forumet
Jeg gikk over på mme nå, og nå har han blitt forstoppet. Har noen fler opplevd dette og hva gir dere dem for å løsne opp litt?
 
Hvilken type mme bruker du? Vi gikk over fra Nan pro til Nan sensilac. Ikke pga forstoppelse men magevondt. Har lest at andre har byttet til Sensilac pga forstoppelse. Vi bruker litt malt i et par flasker om dagen :happy:
 
Kan forresten anbefale Facebookgruppen Flaskebarna Norge. Søk i innlegg, så finner du nok noe relevant for deg. Eventuelt post et eget innlegg i gruppen :happy:
 
Jeg opplevde sønnen min ble kjempekvalm og nektet å spise etter han fikk malt så vær forsiktig ved bruk av malt. Jeg bruker nan, gir han noen semper dråper (melkesyrebakterier) om han blir forstoppet. Så du må prøve deg frem, det som funker for noen funker ikke for alle ☺️
 
Vi måtte teste flere typer mme. Jeg måtte også slutte å delamme for at han skulle bli bra. Nå får han nan ha fra apoteket -den skal være delvis allergivennlig, jeg tror han reagerer på melkeproteiner. Den er dyrere, men han bæsjer nesten daglig av den, så da får det bare være :)
 
Hvilken type mme bruker du? Vi gikk over fra Nan pro til Nan sensilac. Ikke pga forstoppelse men magevondt. Har lest at andre har byttet til Sensilac pga forstoppelse. Vi bruker litt malt i et par flasker om dagen :happy:
Ok, ja da prøver jeg sensilac (brukte nå pro) takk
 
Jeg opplevde sønnen min ble kjempekvalm og nektet å spise etter han fikk malt så vær forsiktig ved bruk av malt. Jeg bruker nan, gir han noen semper dråper (melkesyrebakterier) om han blir forstoppet. Så du må prøve deg frem, det som funker for noen funker ikke for alle ☺️
Ok hvor kjøper du de dråpene?
 
Back
Topp