Mme og avføring

anines

Elsker forumet
Når babyer får mm kan det jo variere veldig hvor ofte de bæsjer, og med mme skal de vel bæsje hver dag. Men om man gir en flaske om dagen/en flaske annenhver dag, gjelder "regelene" for mme da sånn at de burde bæsje en gang om dagen?

Det vil jeg ikke tro. Altså, jeg ammer, men har tidvis gitt en flaske eller to med mme, sliter ikke med magen, men bæsjer hver 2.-3. dag omtrent. Er det hardt, eller går veldig lang tid mellom ville jeg forsøkt litt malt i flaskene :-) Begynn litt forsiktig å se, kan økes helt opp til 2 tskjeer i mengde om det har effekt. Men kan gi motsatt virkning, derfor greit å starte smått :-)

Nei. At babyen hovedsakelig får mm vil spille en rolle i motsetning til de som bare får mme

Det vil jeg ikke tro. Altså, jeg ammer, men har tidvis gitt en flaske eller to med mme, sliter ikke med magen, men bæsjer hver 2.-3. dag omtrent. Er det hardt, eller går veldig lang tid mellom ville jeg forsøkt litt malt i flaskene :-) Begynn litt forsiktig å se, kan økes helt opp til 2 tskjeer i mengde om det har effekt. Men kan gi motsatt virkning, derfor greit å starte smått :-)
Nei. At babyen hovedsakelig får mm vil spille en rolle i motsetning til de som bare får mme
Takk, da kan jeg puste lettet ut! Her er det veldig sjeldent bæsj. Sist gikk det hele tre uker mellom bæsjebleiene. :o Nå er det en uke siden han bæsjet, og har kanskje gitt han 3-4 flasker totalt på den tiden. Han virker ikke noe plaget eller noe sånt heldigvis.

Back
Topp