mme og amming

jeg vet selv hordan d er å sitte med den følesen og d er ikke lett å godta. om du vil amme kan du prøveå gi selv først å så flaske etter på å se om d øker melka de utenat du må stresse så mye med d . drikk litt amme te å kanskje ta deg en uke hvor du tar for deg amming før flaske amme te og pumping, hjelper d ikke har du hvertfall gjort mer en noen kunne ha forventet av deg å da bør du ha god samvittighet hehe

lykke til uansett utfall[:)]

Kjenner meg så igjen i de følelsene du beskriver.
Nå er jeg ute i runde nr 2 med amming og ser tilbake at mine såre følelser ødela en del av kosen med første mann. Jeg sleit meg helt ut, og greide ikke nyte dagene.

Jeg greide ALDRI pumpe med nr 1. Og det er som regel ikke produksjon som er problemet, men utdrivingen.
Har du forsøkt den nesesprayen som hjelper utdrivingsrefleksen? (mulig du har svart på det....)

Først av alt, klem til deg!
Det er ikke gøy å ha for lite melk, uansett. Jeg mistet melka gradvis, og det var vondt å innse at mitt ønske om å fullamme til 6 mnd ikke gikk. Heldigvis innså jeg etterhvert at det er viktigere å være mamma enn pupp, og du kan gi barnet ditt kos, omsorg og nærhet med flaskemating også! Jeg tror at du er en fantastisk flink og god mamma som bare vil det beste for barnet ditt, men husk på at du også skal komme deg gjennom småbarnsperioden.

Og dessuten, ALLE får ikke nok melk. Slik har det aldri vært og slik kommer det aldri til å bli. Før ble barna ammet av noen andre i landsbyen, nå får de morsmelkerstatning. Gjør det som er best for dere, du![:)]

ORIGINAL: dumidalia

Først av alt, klem til deg!
Det er ikke gøy å ha for lite melk, uansett. Jeg mistet melka gradvis, og det var vondt å innse at mitt ønske om å fullamme til 6 mnd ikke gikk. Heldigvis innså jeg etterhvert at det er viktigere å være mamma enn pupp, og du kan gi barnet ditt kos, omsorg og nærhet med flaskemating også! Jeg tror at du er en fantastisk flink og god mamma som bare vil det beste for barnet ditt, men husk på at du også skal komme deg gjennom småbarnsperioden.

Og dessuten, ALLE får ikke nok melk. Slik har det aldri vært og slik kommer det aldri til å bli. Før ble barna ammet av noen andre i landsbyen, nå får de morsmelkerstatning. Gjør det som er best for dere, du![:)]

Fantastisk sagt[:D]

Det med at alle får nok melk er TULL!!!
Jeg har ikke fått nok til mine to, mamma fekk ikke til oss når vi var baby, og mor-mor til sine barn!!!

Det viktigste er jo at barnet blir mett...
Jeg gidde "kose" pupp til mine, før de fekk flaske, gjorde det i 3mnder og så var det stopp...
Men koste meg med det lille jeg kunne amme de[:)]

ORIGINAL: Durken

Kjenner meg så igjen i de følelsene du beskriver.
Nå er jeg ute i runde nr 2 med amming og ser tilbake at mine såre følelser ødela en del av kosen med første mann. Jeg sleit meg helt ut, og greide ikke nyte dagene.

Jeg greide ALDRI pumpe med nr 1. Og det er som regel ikke produksjon som er problemet, men utdrivingen.
Har du forsøkt den nesesprayen som hjelper utdrivingsrefleksen? (mulig du har svart på det....)

Det har jeg aldri hørt om... Hva er det og hvor selger de det??[:)]

Back
Topp