Mme og økedøgn?

Cathygirl

Forumet er livet
Fungerer d på samme måte som når man ammer?
Kom til å tenke på d nå. Sebastian har i grunn vært urolig siden i natt med mye gråting, kaver ved flasken og vil helst vi ska bære på ham. I tillegg har han blitt sulten før han pleier (30 min-1 time før) og e bare grinete til jeg tar hintet.

Kan d være økedøgn eller magevondt?[8|]

Fungerer værtfall som me amming her....

de må jo lage plass i magen de som oss... den trenger jo litt tid på å utvide seg....

Daniel har akkurat økt fra 120ml til 150ml... brukte noen dager på d!!!

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

de må jo lage plass i magen de som oss... den trenger jo litt tid på å utvide seg....

Var han veldig urolig og utilpass da?
Jeg har til tider trodd han hadde vondt i magen i dag. han har kanskje hatt d, men han har i grunn ikke prumpet, bæsjet eller rapt noe mer enn normalt. Utrolig hvor lite jeg husker fra førstemann[&:]

ORIGINAL: Cathygirl

Var han veldig urolig og utilpass da?
Jeg har til tider trodd han hadde vondt i magen i dag. han har kanskje hatt d, men han har i grunn ikke prumpet, bæsjet eller rapt noe mer enn normalt. Utrolig hvor lite jeg husker fra førstemann[&:]

ja sant husker lite fra første mann jeg og... uteom at d var et pes å få i han mat... måtte jo tvinge i han grøt når han var 3mnd for å få i han noe....

men ja... han var fortere sulten å utilpass og ofte smattet han mye når flaska var tom....

da e d nok helt sikkert økedøgn han har. Får vel komme meg i seng snart så eg e klar nattens kamp[;)][8D]

Hu her er såå små spist vil helst ikke ha mer en 60-70ml og derme også ofte... Hun får enda pupp før måltidene men tror ikke de er mange ml der. Men husker hun andre hadde øke døyn med mme. Spiste ofte og var sutrete...

da e d nok helt sikkert økedøgn han har. Får vel komme meg i seng snart så eg e klar nattens kamp[;)][8D]

Håper dere overlever natta [8D][;)][;)] og at økedøgnet snart er over!!!

Håper dere overlever natta [8D][;)][;)] og at økedøgnet snart er over!!!

Håper jeg også! hehe...Blir en slitsom helg om han har planer om å holde på slik hele helgen med oss som har full timeplan i helgen!![&:]

Back
Topp