MME, noen som spiser myyye?

Skravlemor

Elsker forumet
Har begynt å skrive opp nå i dag, for syns han spiser så mye. han har normal vektoppgang, men har hørt det ikke er bra med for mye.

På 12 timer nå har han spist 530 ml, og da kommer pulveret i tillegg... også er det like før han skal spise et ordentlig måltid igjen.
noen som gir litt grøt i melka? evt hvor mye drakk deres i forkant, og hvor mye er det nå? gått bra med magene til de små? hvor gamle var dere da dere begynte?

åj, det var mye i forhold til Nora hvertfall! jeg skriver ikke opp hvor mye hun drikker for hver gang.. ( kanskje jeg skal gjøre det ).. men hun spiser ikke så mye på en dag trur jeg[8|] hun spiser hvertfall godt og akkurat passe.. vet ikke hvor mye som er "vanelig" jeg..

noen spiser jo mer enn andre..! [:D][:D]

Syns ikke det hørtes sååå veldig mye ut jeg?[8|] Har hørt at de skal ha max 1 liter erstatning i døgnet, så hvis det ikke overstiger det, så er det vel sikkert ikke så mye å bekymre seg over tenker jeg[:)]

Til vanlig spiser snuppa her i overkant av 100 ml (morsmelk) sånn hver 2.-3. time på dagtid...

Hvor mye veier han? Når vi var innlagt på sykehuset nå, så sa legen at døgnbehovet deres var ca 15 % av kroppsvekten... Så siden snuppa veide 4800 g, så var døgnbehovet hennes i overkant av 700 ml... Men nå spiser hun bare rundt 300 ml i døgnet da siden hun fortsatt er litt syk stakkar[:(]

ORIGINAL: Netta87

Syns ikke det hørtes sååå veldig mye ut jeg?[8|] Har hørt at de skal ha max 1 liter erstatning i døgnet, så hvis det ikke overstiger det, så er det vel sikkert ikke så mye å bekymre seg over tenker jeg[:)]

Til vanlig spiser snuppa her i overkant av 100 ml (morsmelk) sånn hver 2.-3. time på dagtid...

Hvor mye veier han? Når vi var innlagt på sykehuset nå, så sa legen at døgnbehovet deres var ca 15 % av kroppsvekten... Så siden snuppa veide 4800 g, så var døgnbehovet hennes i overkant av 700 ml... Men nå spiser hun bare rundt 300 ml i døgnet da siden hun fortsatt er litt syk stakkar[:(]

han veier ca 5,5, så skal da ha ca 825 ml. kanskje han spiser omtrent det han skal da. jeg får skrive opp ut dette døgnet og et til for å se.
har på følelsen at han drikker mer enn 1 liter...

Det er jo bare en indikasjon da, noen spiser mer, og noen mindre[:)] Siden han har normal vektoppgang, så får han sikkert ikke i seg så altfor mye tenker jeg[:)] Men går jo an å snakke med helsestasjonen også da hvis du er bekymra[:)]

Back
Topp