MME mammaer!! ♡ ♡

S

Sanna27

Guest
Først vil jeg bare si til alle mme mammaer: våre barn vil bli like fantastiske, lykkelige, utrolige, flinke, spesielle, eventyrlige, friske, fantasifulle ++ som alle andre barn!! (♡˙︶˙♡)

Her kan vi stille spørsmål ang. våre mme babyer ;-) ♡
 
Last edited by a moderator:
Når begynte dere med smaksprøve på grøt, å hvilken grøt? :)
 
Vi begynte med smaksprøver når han var 4 måneder :) Lager grøten selv på emmer, med litt olje, og fruktmos som søtning :) Poden elsker det :)
 
Det er mel, økologisk emmermel fra helsekost :) Har prøvd litt forskjellige meltyper, men det var denne som falt best i smak hos småen :)
Er emmer en egen kornsort? Hvordan er det på jerninnhold?
 
Det er en egen kornsort ja, og veldig jernrikt :) Men det må bløtlegges slik at jernet blir mer tilgjengelig :)
Da lurer jeg på om det var det jeg brukte til tvillingene da de var små. Var iallefall noe fra helsekost som måtte bløtlegges. Så flink du er! :)
 
Så koselig tråd ♡ Hun ble 3 mnd 18.mai men har enda ikke begynt med noe, hun får 4 flasker i døgnet og foreløpig veldig fornøyd :)
 
Her gir vi 150 ml 6 ganger i døgnet, noe mini foreløpig er fornøyd med :) Ble også 3 mnd 18. mai, så fortsatt en liten stund til vi begynner med grøt. Men vet ikke hvilken grøt vi kommer til å gå for.. Noen erfaringer? :)
 
Det har jeg aldri tenkt over, hun får når hun er sulten :p 2-4 timer mellom hver flaske, ikke alltid hun spiser opp. Sover hele natten, så spiser bare om dagen :)
Samme her :) Får første flaske rundt 09.00 :)
 
Poden spiser lite ! Ammer i tilegg da men er veldig lite intressert i mat ! Han spiser 1-2 flasker i døgnet, ammes litt før han sovner og ligger til puppen fra 2-3 på natrwn og til vi står opp ca 07.00-09.00

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp