H
hurlahei
Guest
jeg skal en tur opp på jobben i morgen, da må jeg sikkert varme mme i micro...men hvor lenge og hvilken styrke bruker dere? har ikke micro selv så jeg vet ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Embrik`s mam
trodde ikke man kunne varme mme i microen jeg.. bare den ferdigblanda da, men kan man varme den med pulver også?
ORIGINAL: MammaTilMira
trodde ikke man kunne varme mme i microen jeg.. bare den ferdigblanda da, men kan man varme den med pulver også?
nei, micro ødelegger både melk og mat og alt som blir varmet opp der... dreper alt som er av vitaminer og mineraler..
nei, micro ødelegger både melk og mat og alt som blir varmet opp der... dreper alt som er av vitaminer og mineraler..
det var det jeg trodde ;)
det var det jeg trodde ;)
Det er nok mange meninger og undersøkelser om dette ang micro. Men di sterke microbølgene som en micro ovn sender gjennom maten er så sterke og varme at JO det er bevist og jeg vet me sikkerhet at det ødelegger maten. Det er derfor jeg sier at jeg syns det er synd at så mange ikke vet om dette.
Men om folk velger å varme maten i micro så for all del gjør det.. men jeg kommer aldri til å gjøre det. [8D]
ORIGINAL: *bekkibjarnoll*
Det er nok mange meninger og undersøkelser om dette ang micro. Men di sterke microbølgene som en micro ovn sender gjennom maten er så sterke og varme at JO det er bevist og jeg vet me sikkerhet at det ødelegger maten. Det er derfor jeg sier at jeg syns det er synd at så mange ikke vet om dette.
Men om folk velger å varme maten i micro så for all del gjør det.. men jeg kommer aldri til å gjøre det. [8D]
men melken kan vel umulig bli ødelagt når jeg bare varmer vannet?[:)]
ORIGINAL: knalle
ORIGINAL: *bekkibjarnoll*
ORIGINAL: hurlahei
så altså: sånn ferdigblandet morsmelk på kartong- den blir ødelagt i micro?
tydeligvis[8|] men da er det jo ikke noe vits å kjøpe den[8|]
Den blir ikke ødelagt så lenge den helst ikke overstiger 37 grader. det går helt fint og varme i micro .
Det er da ingen som har dødd av det ennå så gullet overlever nok micro melk skal du se. =)