Mme i grøt

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Det har seg sånn at lille her ikke liker mme. Prøvd flere kvelder for å se om hun kan sove litt lenger enn 3 timer i strekk, men hu brekker seg av det. Kan jeg blande det i kveldsgrøten tror dere? Det er hipp2, så det er forsåvidt ikke mme. Hu spiser såå mye mat og vett, så skjønner ikke hvordan hu kan være så sulten.

Hun spiser mer enn en full porsjon grøt til frokost + sviskemos.
En brødskive + fruktmos til lunsj.
Halvt middagsglass til middag
Full grøtporsjon til kvelds

Det er fast føde i tillegg til pupp før/etter hvert måltid. Hvordan kan den lille kroppen være så sulten??

Hilsen trøttis zzzzzzz

Skader ikke å prøve;)
Har du kun prøvd hipp? Kanskje hun godtar nan?

Han kan våkne en del ganger for natten her også:p
Våkner alltid uansett om det har vært en travel dag med masse inntrykk eller om han har spist mer enn vanlig, så her ville det neppe hjulpet. Enkelte sover vel bare ikke natten gjennom helt enda;)

Vi blandet mme i grøten en periode hvor lille spiste lite og jeg ville få i han litt ekstra :) Bare tok vann, blandet i mme pulver og så blandet jeg i grøtpulver. Han merket ikke noe til det tror jeg, spiste iallefall grøten sin som vanlig :)
Så vil anta det går bra! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Bare prøvd hipp, ikke nan. Hu trenger det forsåvidt ikke inn som drikke, tenkte forsåvidt mer på om det metter mer så jeg kan putte i grøten. Trenger ikke tvinge henne i det som drikke om grøt er greit, hu elsker vann, hehe. Har ikke noe imot å amme engang i løpet av natta, men når det blir kl 22, 01, 04 og så kl 07, så blir jeg helt skutt også. Lei av å sove middagslur for å hente meg inn, da blir jeg skada :P

Ga 60 ml med mme i grøten til kvelds, og har forsåvidt gått straks 4 timer, så MAYBE baby.
Vet jo at noen trenger mat litt oftere enn andre, men når jeg leser rundt om på forskning osv, så er det vanlig at ved 8 mnd og oppover så er det vanlig at det er 1 gang eller mindre.

Og hønemor som jeg er klarer jeg ikke at datteren min gråter, så sånn avvenning med gråt er egentlig ikke aktuelt.
Hun trenger heller ikke puppen for å sovne, så det er snakk om sult helt enkelt.
Syns hun spiser mengdevis, og hun takker alltid nei om jeg tilbyr mer når hun har spist masse, så hun får jo ikke for lite heller..

Må spørre...Hvordan gikk natten?:)
Fungerte det;)?

Nei det gikk i dass. Prata med hs og de sa det ville nok bare hjelpe kalorimessig sett, ikke på søvn. Så skulle prøve vann ved ett måltidet i steden for pupp for å se om det bare var tørste, men det funka heller ikke. Så er like langt gitt :(

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Nei det gikk i dass. Prata med hs og de sa det ville nok bare hjelpe kalorimessig sett, ikke på søvn. Så skulle prøve vann ved ett måltidet i steden for pupp for å se om det bare var tørste, men det funka heller ikke. Så er like langt gitt :(

Aha, synd!
Håpe hun sover mer natten gjennom snart, må vel snu før eller siden;) Her våkner veslegutt som han pleier, men leker mer på natten når han våkner nå...Tok bare pupp 1 gang i natt for eks, men var våken 3 ganger til:P

Ja tenker det jeg og, hu er vel bare sulten da. Men er du ikke trøtt? Jeg er så trøtt jeg. Sliter med å sovne igjen med en gang så blir jo kanskje fem timer hver natt.

Ja tenker det jeg og, hu er vel bare sulten da. Men er du ikke trøtt? Jeg er så trøtt jeg. Sliter med å sovne igjen med en gang så blir jo kanskje fem timer hver natt.

I morges var jeg helt svineballe:P haha
Kan slite med å sovne igjen selv nemlig, men merkelig nok klarer jeg meg ganske greit altså...
Må være alt sukkeret jeg hiver i meg, høhø:rolleyes: :p

I formiddag fikk jeg meg en liten powernap på 30 min mens han hadde en formiddagsdupp, det hjalp på:)

Hehe, prøver å ikke spise sukker jeg da :P og powernap gjør meg trøttere så har unngått det og. Sooooov baby SOV!!! Den siste uken har hun ikke villet sovne på kvelden heller så får ikke slappet av da som vanlig så er kanskje derfor det føles litt ekstra tungt nå

Hehe, prøver å ikke spise sukker jeg da :p og powernap gjør meg trøttere så har unngått det og. Sooooov baby SOV!!! Den siste uken har hun ikke villet sovne på kvelden heller så får ikke slappet av da som vanlig så er kanskje derfor det føles litt ekstra tungt nå

Det gjør du jaggu rett i, prøver minke på sukkerinntaket her også;):p
Det skjønner jeg er slitsomt...Du kan ikke få litt avlastning noen timer, slik at du får hvilt?

Jo men jeg hører gråten hennes og da slapper jeg ikke av. På lørdag skal jeg på 80 min massasje i gave fra mannen - DET skal nytes det

Jo men jeg hører gråten hennes og da slapper jeg ikke av. På lørdag skal jeg på 80 min massasje i gave fra mannen - DET skal nytes det

Jeg forstår, skal ikke være lett;)
Hva med at mannen tar hun ut på en trilletur,mens du slapper av?
Massasje hørtes digg ut:D

Han jobber jo til fem da og hu legger seg syv. Så er det middag inni der og da sovner hun etterpå hvis hun er på tur - aldri våken i vogn, så det går ikke det Hell.

Skjønner:) Ikke så lett da:P
Hvordan var det i natt da? Trøtt?

Hvis du blir for sliten og/eller trøtt har du kanskje familie i nærheten som vil passe noen timer?

Back
Topp