MME - hvilket merke og hvorfor??!

AnThoo

Forelsket i forumet
Overskriften sier vel seg selv[;)][8D].. Hvilket merke gir dere og hvorfor akkurat dette merket...

Jeg selv har brukt Hipp for har hørt den er veldig god og søt, men idag kjøpte jeg Colett for tenkte å se om den var mildere mot magen da noen anbefalte meg det [:D]

Vi brukte nan først, og det var nok fordi dette var den MME jeg hadde hørt om, men den viste seg å være for hard til Emil så jeg gikk over til HIPP! Det virker som at denne er mildere for magen hans [:)] Men har du hørt at Collett er mildere enn HIPP?[:)]
Lurer fordi at avføringen fortsatt er ganske hard, men han får til å bæsje selv nå, det gjorde han ikke med NAN!
For da skulle jeg kanskje ha prøvd den istedenfor![:)]

ORIGINAL: pinkscarf

Vi brukte nan først, og det var nok fordi dette var den MME jeg hadde hørt om, men den viste seg å være for hard til Emil så jeg gikk over til HIPP! Det virker som at denne er mildere for magen hans [:)] Men har du hørt at Collett er mildere enn HIPP?[:)]
Lurer fordi at avføringen fortsatt er ganske hard, men han får til å bæsje selv nå, det gjorde han ikke med NAN!
For da skulle jeg kanskje ha prøvd den istedenfor![:)]

Ja, jeg hørte av hvertfall ei her inne (husker ikke hvem) at Hun byttet til Collett og at den var mildere, var noe sånt som at den var enda mer lik den fra apoteket også¨om jeg ikke husker feil [;)] Har du prøvd med malt i melka? Det har jeg begynt å bruke, det har fungert bra, han har bæsja 2 ganger idag ( ALLTID bare en gang for dag) Oggg jeg sier bare OBS for mye malt [;)][:D] den siste var litt blaut ja [8D]

Vi bruker vanlig NAN. Dennis reagerer ikke på noen måte på det og har brukt det hele tiden. Brukte malt og ga fennikelte ganske lenge, men bruker ingenting nå. Han raper fint, promper fint og bæsjer fint. [:D] (utrolig hva som gjør oss mammaer glade... [;)])

Vi brukte nan ha1 hypoallergen (fåes på apotket)
Han skrek masse prøvde hipp øko. funket ikke
gikk over til nan ha1 hypo... Gutten ble
kjempe fin igjen. (vet ikke om det hjalp å bytte merke igjen eller
om han bare ble litt eldre..) [:)]

Vi brukte NAN først, men her ble lillegutt plaget med masse luft i magen og pustestopp fordi han overspiste[:(] Så etter å ha vært innlagt på sykehuset 1 døgn, prøvde vi og gi HIPP, og skal si det ble forandring[;)] Ingen pustestopp og nesten ikke luftsmerter[:D]

BRUK HIPP, mener jeg [:D][:D]

Bruker HIPP!! Brukte først NAN men hun fikk magevondt og var aldri tilfreds stakars[:o] Etter at vi byttet merke er alt fryd og gammen og trenger ikke bruke malt[;)]

hipp...begynte med det når hun var 3 uker.har ikke prøvd noe annet fordi det har fungert kjempe bra[:)]

sikkert et dumt spm, men merker de at man skifter, med tanke på smak å sånn.. Collett er mye mindre søt på smak enn Hipp merket jeg [8D] 

Back
Topp