MME Hvilke er best

Caisamor

Forelsket i forumet
hvilke av disse har dere best erfaring med. Jeg Har selv kjøpt nan og jenten min har ikke gjort i buksa på over ett døgn og har vondt. lurer på om hun har fått hard mage. så tror jeg skal bytte, men vet ikke til hvem av de. Noen dere anbefaler? 

Hipp har vi brukt og vært veldig fornøyde [:)]

ORIGINAL: LiljaLilly

Det er nok veldig forskjellig fra barn til barn....

Har du prøvd å ha litt malt i flaska? Det hjelper på hard mage.

Legen anbefalte å vente med å gi malt. det kan være som gift for spebarn sa han [8|] så tror jeg skal teste med en ny mme først[:)]

Marcus tålte ikke vanlig nan så han fikk nan fra apoteket.
gikk over til hipp når han var større.

Når man bytter mme er det ikke uvanlig at de små får litt magevondt og litt treg mage, malt har vi brukt fra barnet mitt var lite, etter råd fra sykehus, lege og hs. Så TVILER på at det skal være noen fare.

Det tar ofte litt tid for at de venner seg til et nytt merke og det er ikke lurt å bytte i hytt og pine. Så prøv den du har noen dager til, så ser du litt hva som skjer, evt kan du putte litt sviskesaft i melka for å løsne magen

Har hørt masse positivt om hipp. men er det dumt å begynne på når snuppa bare er 18 dager gammel? Jeg skal bruke dette som tillegg siden jeg ikke produserer nok  melk.

Brukte Hipp ja.. Hun fikk Nan i starten, men den er jo sååååååå hard på magen. Etter vi begynte med Hipp fikk vi faktisk en ny unge. Om jeg får flere barn blir det uaktuelt med Nan.

ORIGINAL: Labambie

Brukte Hipp ja.. Hun fikk Nan i starten, men den er jo sååååååå hard på magen. Etter vi begynte med Hipp fikk vi faktisk en ny unge. Om jeg får flere barn blir det uaktuelt med Nan.

Så gøyt å høre[:D] tror jeg går for den hipp jeg også. bare håper de har den her oppe jeg bor, etter det jeg har hørt er den vanskelig å få tak i. [&:] men satset på at coopen her selger den! de har jo litt økologiske ting!

Vi bruker Hipp fordi den er økologisk. Småfolk fungerer også bra for snuppa vår, mens Nan bare gulper hun av. De andre har vi ikke prøvd [:)]

Hipp [:)] midre hard mage og myye mindre gulping [:D]

Collett fungerte i hvert fall veldig fint for min gutt! Brukte aldri malt.

ORIGINAL: lena

jeg hadde best erfaring med nan

Back
Topp