MME hjelp!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Mini er 14 dager nå, fikk bankmelk på sykehuset til vi dro hjem når hun var 5 dager, etter det har vi brukt hipp, men siste uken har det økt på med uro og mage vondt.. Mye vondt og mye jobb for å få ut bare bittelitt luft og det stinker voldsomt når det kommer ut! Hva er mer skånsomt for magen en. Hipp??

Mini er 14 dager nå, fikk bankmelk på sykehuset til vi dro hjem når hun var 5 dager, etter det har vi brukt hipp, men siste uken har det økt på med uro og mage vondt.. Mye vondt og mye jobb for å få ut bare bittelitt luft og det stinker voldsomt når det kommer ut! Hva er mer skånsomt for magen en. Hipp??
De har en sånn "spesial-nan" på apoteket tror jeg. Så er det vel collett som skal være mest skånsom. Kan jo være hun har melkeallergi.

Storebror hadde melkeallergi så frykter det ja! Men måtte prøve vanlig før de kunne gi resept på annen melkefri :(

Storebror hadde melkeallergi så frykter det ja! Men måtte prøve vanlig før de kunne gi resept på annen melkefri :(
Uff... Håper dere slipper det nå. Prøvd malt? Eller, kan de få det når de er så små? :confused:

Har ikke prøvd nei.. Mannen mener det er helt normalt, men i mitt hode er det ikke det.. Vurderer minifom før jrg bytter merke

Har ikke prøvd nei.. Mannen mener det er helt normalt, men i mitt hode er det ikke det.. Vurderer minifom før jrg bytter merke
De skal ikke ha så vondt :( Uff.... hode ditt har helt rett! Prøv monifom ja kanskje :)

Ja jeg vil jo det, men mannen ser ikke at det er så ille :( får dra i morgen å handle!!

Ja jeg vil jo det, men mannen ser ikke at det er så ille :( får dra i morgen å handle!!
Ingenting slår mamma-instinktet! Vi kjenner ungene våre best når de er så små og vet når ting ikke er som det skal :)

Hadde prøvd malt, det hjelper ofte. Ellers er det jo denne nanen på apoteket som allerede er nevnt. Lykke til:)

Hadde prøvd malt, det hjelper ofte. Ellers er det jo denne nanen på apoteket som allerede er nevnt. Lykke til:)
de sier at malt er om det er forstoppet,det er hun ikke, så det kunne gjøre vondt verre..

tror det blir ha1 i morgen,men skal ringe barsel først, og høre emd de hvor lenge man må teste før vi kan få nutramigen.

Vi har bare brukt NAN, tror den heter NANpro har hat lite/ingen problemer. Når det har vært noe så har vi hat litt malt i flaska.

Sliter med det samme.. bruker nan og vet jo den er døden. Collett er like jævlig (jeg døde jo nesten på sykehus som baby av collett og nan).
Har hørt hipp er mildest.
NAN HA1 inneholder taurin så den er bare fullstendig uaktuell å gi til mitt barn så vi venter på barnelege og Nutramigen (igjen). :(
Lykke til.

Finnes også en type på helsekosten! En venninne av meg var gjennom nan og hipp før hun kjøpte den, og var fornøyd med den i forhold til de andre.

Vår minste tåler heller ikke hipp (selv om storebroren fikk det), så collett er det som funker for han. Prøv dere frem :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp