MME en sjelden gang

Heartbeat<3

Flørter med forumet
Noen som har erfaring med å gi MME kun en gang i blant? Tenker på hvis jeg skal ut eller trenger en liten pause..? Eller er det fy, fy?

Hvis du har prøvd, har det gått utover produksjon din? Har babyen nektet å ta puppen etter å ha fått flaske, eller har det gått greit?

Har lite pumpevennlige pupper, så det er ikke alternativ.

Eg har vert med storesøster på turn, vert på kino, og foreldremøte. Da har bf og min mor passa baby. Dei har gitt mme på flaske når han er sulten. Har ikkje gått utover produksjon. Og han var veldig fornøyd når eg kom heim og tok puppen fint med ein gong. [emoji4]

Det er i sjeldne tilfeller det går så veldig utover produksjonen. Min har fått MME når jeg ikke har vært hjemme, og det har gått fint!:-)

Kan ikke si noe om produksjonen, men tror det er veldig sjelden at mme en gang i blant skal gi noe stort utslag. Men her har mini fått flaske noen ganger med pumpet mm, og har ikke vært noe problem med ammingen.

Jeg har begynt å trene igjen, og 1-2 ganger i uka faller dette på samme tidspunkt som legging av lillegutt (19.00), og da har mannen gitt han melk på flaske. Noen ganger mm, hvis jeg har klart å pumpe ut nok (sliter også litt med denne pumpinga [emoji28]) eller så har han fått mme. Jeg har ikke opplevd at lillegutt ikke tar puppen etterpå, eller at han ikke vil ha flasken. [emoji106]

Hvis det er en flaske her og der en sjelden gang så går det ikke ut over produksjonen din, men blir det en fast flaske om dagen vil det gå utover produksjonen din [emoji846]

Back
Topp