Mjuke vaskeklutar og handkle

Y_lill

Glad i forumet
Nokon som har gode tips til kvar ein finn det? Ikkje i frotè, men sånne som nesten ser ut som kjøkkenhanddukar

Gazbleier og gazkluter fra spar kjøp er aller best syns jg ;))

De gass klutene er super gode! Har masse av de selv. Ellers så bruker jeg tørketrommel på alle håndklær/vaskekluter, som gjør att alt blir ekstra mykt i forhold til å tørke det på stativ.

Princess, null tvil! Kjøpte gasskluter på princess og kid, men kid sine raknet liksom så fort :/ Hånddukene til Princess er de eneste jeg har prøvd, men de er kjempegode :) 

Eg har også kjøpt massevis på sparkjøp til storesøster. de har nokenn litt tjukkere enn gassklutene i "løsvekt" har hamstra av de, synes det er så gode :)
OG TØRKETROMMEL ER GULL!

ikkje bare fordi klutene og handukene blir masse mjukere, men også fordi handkle og vaskeklut mengden som skal vaskes plutselig stiger betraktelig!

Takk for svar! :) Brukar tørketrommel til alt som tåler det ;) Ein dag att i jobb- så skal det handlast! :)

Må bare tipse om herlige kluter/bleier og håndklær som de har fått inn på reflex/bare barn.. jeg må ned dit i morgen for å kjøpe flere. De var store og goe, syntes sist at de vi hadde fra Princess var litt for små.

Back
Topp