Mjuke engangskluter

_Ella

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Nokon som veit kor eg kan få kjøpt det? Har tidligere kjøpt på RIMI, men dei har lagt ned. Natusan sine er harde og stive syns eg.

Sensitive fra kiwi brukes her om det er tørre du mener:)

Unil lager Sensitive, som selges på Kiwi og Meny ihvertfall :)

Apoteket har også noe som heter Vidi, og baby-et eller annet.

Kjøper enten på Kiwi eller på apotek.

Korleis ser pakken til dei på kiwi ut? Har ikkje funne på kiwi her.

Ah fant dei, ønsker kluter på str med natusan sine, ikkje type mesoft

Kiwi og apotekene sine er iallefall myke. Synes de virker helt like jeg.

Bruker mesoft kompresser fra apoteket

Er ikkje så glad i type mesoft kompresser. Det er ute etter er engangskluter :-) har hatt det før, men RIMI som eg kjøpte dei på har lagt ned.

Kjøpet mesoft på apoteket. De som er kjøpt på butikk synes jeg er helt like, bare at de heter engangskluter el istedenfor kompress... Ulike merker.

Men på jobb har vi store firkanta som er myke og ikke sånn "stivt papir". Trooooor det er unik? Blank gjennomsiktig pakke.

Kjøpet mesoft på apoteket. De som er kjøpt på butikk synes jeg er helt like, bare at de heter engangskluter el istedenfor kompress... Ulike merker.

Men på jobb har vi store firkanta som er myke og ikke sånn "stivt papir". Trooooor det er unik? Blank gjennomsiktig pakke.
Vist eg ikkje teke feil er det den typen du har på jobb eg ønsker :-) Veit du kor dåkke kjøper dei?

Vist eg ikkje teke feil er det den typen du har på jobb eg ønsker :-) Veit du kor dåkke kjøper dei?
Vi kjøper bleier på Kiwi så det er nok derfra. Det er en mulighet det er fra der vi kjøper papir til dispensere, men tror ikke det. Prøv Kiwi.

Back
Topp