Mjauuu.. auuurhhh

2 Happy Feet

Forelsket i forumet
Rasekatt, ho 2 år og ustrelisert - og ho er midt i løpetida. Ho hyler. Ho mjauer ikkje ein gong. Ho hyler. (Ho skal brukes i avl)

- Jøss.. ho la seg stille ned i sofaen og skal sove [&:]

(Det er sikkert berre et lite augneblink..)

Nyte [;)] Stille

Her ser du bilder av samme rase som jenta vår er:

hehe, vet hvordan du har det.. Sitter igjen med 3 små kattunger på 1 uke her.. Klare aldri å huske den p-pillen... [8|]

ORIGINAL: ~~KASI~~

p piller hjelper VELDIG på oppførselen til hokatter i løpetiden
Ho får jo det, men mjauer likevell.

Eg er så glad i min bengal jente.. men når ho holder på sånn døgnet rundt heile tida. . Og bengaler er ein høglydt rase.

Bengaler er dyre, me betalte 12.000 for jenta vår.

ORIGINAL: Leyah

Åhhh har du bengal ?! de er så fine!!

Jeg elsker katter, og mest av alt ønsker jeg meg en Devon Rex [:)] Jeg har sett på Bengal også, men de er så dyre...

Devon Rex er vakre, men  dei er ikkje så høglydte som Bengaler.

Jenta vår er 2 år, og ho var kostbar, men veldig verdt det - gullet vårt er så vakker.

ORIGINAL: jonesie

hehe, nei ikke du. Men hvis hun blir smågal av at katta går rundt og mjauer, så er det MYE verre med en baby som ikke vil slutte å gråte av spesielle grunner.
Eg veit det, det er derfor fint å øve seg opp til å tåle mykje mjauing og skring og hyling no i 9 måneder.

Du må jo ha en viss interesse for rasekatter, ellers så betaler du ikkje så mykje for ein katt.
Bengaler er utruleg vakre.

Mamma elsker si bengal jente.

Ja det forstår jeg!!!! *sukk* blir kanskje en Devon Rex til høsten....... har "vanlig" huskatt nå- hun minner litt om en Bengal faktisk...... og hun er VELDIG høylydt om jeg ikke gir henne p-piller... hehe.......spørs om hun har Bengal i blodet [;)]

Ja  [:D] der er Devon Rex'n min [:D]
Det var for å glede deg litt. [:)]

Jeg sterilliserte min katt i fjor, men hu har jo løpetid for det jo??!!!! Trudde ikke de hadde det jeg, at de ikke blei kåte lenger liksom, så fikk sjok i mars da hu gikk rundt å gaule, rompa i været og fløy med hannkattene her.
'

Heldig du som har bengalkatt, de er så nydelige[:)] Men ja de bråker og så er de dyre også.. Vel verdt prisen[:)]

Mamma`s Bengal jente er verdt det, ja, utan tvil.

[:D] så søt !

Takk.

Ho er 2 år, og ikkje rolig nok til å bli håndtert på utstilling enno.

Back
Topp