Mizdizzy..

mami3

Gift med forumet
er du ny her??[:)] da må jo vi ønske deg hjertelig velkommen hit til oss på født i mars07[:D]
kjempe fin signatur du har[:)] og for en nydelig litta tulle

håer du vil trives her med oss[:)]

Velkommen inn til oss[:)]
Du kommer til å stor trives her inne,vi er en koselig gjeng[:D]

Ei ydelig jente har du også

ORIGINAL: mami3

er du ny her??[:)] da må jo vi ønske deg hjertelig velkommen hit til oss på født i mars07
[:D]
kjempe fin signatur du har[:)] og for en nydelig litta tulle

håer du vil trives her med oss[:)]

Sign.[:)]

Ja velkommen skal du være [:)][:)][:)]
du kommer til å bli meeeeget hekta[:)] men det er jo ikke det verste å bli hekta på da[;)] det er en helt suuuper gjeng her. Håper du vil trives [;)]

ORIGINAL: Antonie_

Ei ydelig jente har du også

Velkommen hit[:D]
Så nydelig jente du har

WELCOME[:D]...
koselig med mer folk her[:D]..

Tuusen takk dere! Ja jeg er ny, det er en par ting jeg lurer på, *rødme*, Hva er å dytte? Og hva mener man når man bare skriver signerer eller sign?
Tusen takk for all ros, jeg er allerede hektet, om jeg ikke har noe å skrive så titter jeg på alle de nyyydelige babyene!!! (Jeg er faktisk så hektet at sambo påsto at jeg ikke snakka eller kikka på han i et par timer[:D])

trukker du på qoute så kopierer du det noen andre har skrivd..å da bare "signerer" du det den andre personen har skrivd om du skjønner[:)] forkortelsen blir sign..[:D]

og dytte et innlegg er for at det ikke skal forsvinne så langt bak at du må bla 4 sider for å finne det igjen evt..for at du vil at noen skal se det[:)] vel,det er det jeg vett[:)] 

velkommen så masse inn hit til denne supre gjengen! her skriver du alt du vil mellomhimmelog jord!!!  her finnes ikke teite spm, bare dumme svar.. hihi....

ORIGINAL: Antonie_

Ei nydelig jente har du også

sign

Velkommen velkommen..[:)][:)]
Er trykk, å du er hekta..[8D] hehe..

ORIGINAL: Jeanette73

Velkommen hit[:D]
Så nydelig jente du har

signerer!!

Velkommen, velkommen!! [:)]
Håper du kommer til å trives her inne sammen med oss. Er ganske ny jeg også, men føler jeg har glidd rett inn. De er så snille disse marsbabyene. Og bare spør. Er enig med Gabriela, finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar.. hehe [;)]

Fin pia du har!! [:)]

ORIGINAL: Tullas mamma

Velkommen velkommen [:D][:D][:D]

Sign.

Back
Topp