MittFørste!!!!!!!!

Chinchilla

Forumet er livet
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEG HAR SAVNET DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kjekt å se deg her igjen!!!!!! Alt vel med dere??

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahhaha!!! :-D Så koselig!!!!

Alt er bare bra her i gården, schø![;)] Storkoser meg tilbake i jobb igjen! Det føles som jeg har fått ny jobb, helt utrolig hva ett år hjemme gjør for å få tilbake "gnisten" på jobb! Helt herlig! Daniel storkoser seg i barnehagen og er blitt en herlig liten person med egne meninger og nei, han er ikke redd for å uttrykke dem...[8|] [:D][:D][:D]
Vi storkoser oss sammen og dagene flyr virkelig!
Daniel kryper og reiser seg opp etter alt han finner, men vil helst ha "Ei hand å holde i" når han går enda...[8D] Går noen få skritt, men så blir det så kjempeskummelt at han bare setter seg ned igjen[:D]

Håper alle her har det bra også!

Stooor klem:)

ORIGINAL: Chinchilla

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kjekt å se deg her igjen!!!!!! Alt vel med dere??

Tusen takk, Cattababe[:)][:)] Veldig koselig!!!

:D [:D]

ORIGINAL: Chinchilla

Tittei! [:D]

Back
Topp