mittandre <3

LadyOnHeels

Elsker forumet
syns det  var en fin fødselshistorie du hadde! må ha vært kjempe frustrerende å ikke få han ut når han var så nærmt utgangen, men det gikk jo tilslutt! ;) og tror de fleste drømmer om ks når riene er på sitt verste  hehe

håper jeg kan få lignende hsitorie, jeg drømmer om det øyeblikket man får babyen rett på brystet og er tilstede (fysisk og psykisk) hele tiden etterpå. 

Haha, ja, jeg husker at jeg tenkte at jeg greier aldri i verden og holde ut dette og MÅ få ks!! Men det er vel, som du sier, flere som har tenkt det mot slutten av en fødsel. Det ER  jo vondt og slitsomt, men sååå ufattelig nydelig premie som venter, heldigvis!

Jeg leste din også, og kjente at jeg fikk litt angst...det hørtes fryktelig vondt ut og når du hadde så lite framgang med så mange timers jobbing, så må det jo ha føltes veldig, veldig slitsomt psykisk også! Godt det endte bra og at du fikk nydelige Nathaniel ut av det :)

Jeg kjenner litt på at jeg har så gode minner fra fødselen at jeg er redd jeg tar for lett på det nå....og at det kommer til å bli myyye verre enn jeg forventer...hahaha, kjenner at det er litt skummelt nå, men gleder meg veldig samtidig!

Jeg håper du får en kjempefin opplevelse denne gangen og at prinsessa kommer ut og blir lagt rett opp på brystet ditt :) Lykke til, snuppa! Dette skal vi klare! :)

takk det samme! håper på fine fødsler for oss alle     

Back
Topp