Mittanbud.no

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Noen som har erfaring med det?
Fornøyd/ikke fornøyd? :)

Ikke fornøyd, fikk mange useriøse henvendelser og folk som blant annet ringte kl. 02 om natten. Men vet om flere som har vært fornøyde, og tror det kommer litt an på hvilket oppdrag man legger ut etter hvor seriøse de er (vi hadde sparkling og maling).

Ikke fornøyd, fikk mange useriøse henvendelser og folk som blant annet ringte kl. 02 om natten. Men vet om flere som har vært fornøyde, og tror det kommer litt an på hvilket oppdrag man legger ut etter hvor seriøse de er (vi hadde sparkling og maling).
Såpass, ja :wideyed:
Håper andre har bedre erfaringer :p (svigermor hadde brukt dette en gang, og mente at vi burde bruke den siden)

Veldig fornøyd! Jeg oppgav ikke telefonnr mitt før jeg hadde snakker med dem på melding der. Veldig grei måte å finne en riktig pris på arbeidet. Og få forhandlet prisen ned fra andre

Ikke fornøyd ift at opplever at seriøse bedrifter ikke bruker mitt anbud. Fått mange tilbud av firmaer med øst europeiske eiere/ledere uten papirer på kompetanse

Ikke fornøyd. Man må være obs på at mange av de mindre bedriftene lager falske anmeldelser der de gir seg selv god score. Jeg har lært min lekse og betaler heller dyrere hos anerkjente firmaer.

Vi brukte det for flytting av et instrument - fornøyde med det :)
Mora mi har også brukt det og vært fornøyd.

Vi har brukt de én gang ifbm skraping og maling av hus. Fikk enormt mange tilbud av utenlandske (ikke noe galt i det altså, men flesteparten fremstod veldig useriøse). Vi gikk for et lite norsk firma som lå midt på treet prismessig. Alt i alt greit fornøyd, men neste gang hadde vi nok valgt et firma vi har hørt om/gode referanser fra familie/venner selv om det hadde kostet mer.

Noen jeg kjenner brukte de en gang for total renovering av bad, bare masse feil og kaos

Jeg har noen fra mitt anbud hos oss nå for sparkling og maling av et barnerom. Får se på mandag om vi er fornøyd. Det er såpass liten jobb at det er ingen norske firma som tok kontakt. Forløbig virker de veldig profesjonelle. Men hadde det vært snakk om bad hadde jeg vært mer skeptisk på hvem jeg hadde valgt, og sjekket referanser :)

Fant et dyktig lite firma til flyttevask en gang :-) Fikk et par henvendelser og valgte de som virket til å ha mest på stell (kontrakt, god beskrivelse av hva som gjøres/ikke gjøres, presis kommunikasjon osv).

Fornøyd! Brukt det et par ganger til forskjellig malerarbeid både ute og inne. Mange seriøse firmaer, men også noen useriøse. Bare å luke ut, spør litt ekstra og ha befaring. De fleste malerfirmaer har utenlandske arbeidere, men det betyr jo ikke at de ikke har alt i orden. Viktig å ha noen som sender skikkelig faktura på arbeidet og ikke snakker om svart arbeid. Man skjønner fort hvem som ikke kan sakene sine.

Brukt det flere ganger og godt fornøyd. Anbefaler å legge inn en ekstra innsats i å spesifisere hva du er ute etter og sjekke at valgt leverandør har alle kvalifikasjoner (betaler moms, registrert våtromsbedrift osv).

Når vi har funnet håndtverkere vi liker fortsetter vi å bruke de så lenge som mulig - legger ikke ut nytt anbud på elektrikere etter at vi har funnet noen som kommer som avtalt og har med seg utstyret de trenger.

Back
Topp