mitt verste døgn

Prøver21

Lykkerus <3
Gårsdagen startet bra med min første svangerskapskontroll. Tok alle blodprøver og snakket mye om svangerskapet. Var veldig redd for å miste fra dag en... legen roet meg ned i og med at jeg ikke hadde hatt noen blødninger og symptomene var der enda..

Etter vi var på ul i uke 7 å fikk se ett hjerte så bestillte vi time til vi var ca 12uker.. den timen var i går. Gleden var stor etter legebesøket tidligere på dagen, jeg var endelig overbevist om at dette var vårs tur.. endelig skulle det skje oss... Etter 3år med prøving og 2 icsi forsøk...

gleden snudde fort kl 14.00 var det tid for ul. Vi kom inn la meg ned på benken og ventet på å se vår lille skatt. Gynokologen begynte å snu skjermen vekk fra oss å ble litt rar. Han ville ta en innvendig ul. Begynte å spør om blødninger osv han virket overrasket over svaret han fikk. For nei ingen blødninger... Han tokk innvendig ul og kunne da se klart å tydelig ett foster men ikke noe hjerte som slo... Dette kom som et slag i tryne da jeg ENDELIG var blitt overbevist om at alt var bra.

Han tok seg god tid og snakket med oss, fikk 4cytotec som jeg skulle ta senere på dagen for å starte aborten. Vi ble sykemeldt begge to ut uken. Skal tilbake om en uke for å se om de har hjulpet eller om jeg må på sykehuset.

Tok tabelettene 18.30 i går +paralgin forte.. da begynte helvette.... satt i flere timer og var døds kvalm og brakk meg,svimmel,hodeverk,magekramper... Senere på kvelden startet blødningene. Noe av det ekkleste jeg har vert med på. Har foss blødd siden. Kjenner formen er dårlig. Får ikke i meg mat.

Heldigvis har jeg en fantastisk samboer som støtter meg og gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra. unner ingen å gå igjennom det vi har gjort det siste døgnet. Nå venter vi bare på å høre om haugesund har tid til oss før sommeren eller om vi må vente. Skulle ønske vi slapp hele den prossesen og bare kunne hoppet til sengs og prøvd på nytt. Må desverre forlate dere.... :(

Dette ble langt... måtte bare få det ut!! Masse lykke til videre alle sammen :)
 
Stakkars :,( Så forferdelig :,( Ta vare på hverandre i denne vonde tiden! Varme tanker og klemmer til dere begge <3
 
Uff så forferdelig trist :(
 
Så trist:( Håret de har tid til dere, så ventetiden ikke blir for lang. Lykke til videre!
 
Så grusomt :( Tårene triller... Ønsker dere masse lykke til videre.
 
Så trist, har vært igjennom akkurat det samme selv med cytotec og en MA som ble oppdaget litt før uke 12 på ultralyd uten en eneste blødning...

Blødningene var vonde og varte i nærmere 2 uker, men alt kom ut og slapp utskrapning. Håper det ordner seg fint for deg og at du blir gravid igjen på neste forsøk.

Jeg ble også litt svimmel og veldig kvalm, kastet opp, men vet ikke om det var cytotecen eller smertestillende som var årsaken.. Har nemlig kastet opp av smertestillende før..

Bare å spørre om det er noe du lurer på, god bedring :)
 
Så utrolig fælt og trist :( et mareritt:( ta godt vare på hverandre og stor klem fra meg <3
 
Huff, så sinnsykt trist. Ved min SA så hadde jeg sinnsyke smerter, så kan tenke meg du hadde det samme. Jeg har sagt at hvis jeg får en MA så skal jeg kreve utskrapning, jeg klarer ikke den pressen med vondter og mengder med blod.
Håper du føler deg bedre snart og at dere er klare for ny prøving snart. Krysser alle fingre jeg har!
 
Huff... Rart å lese dette i dag. Fikk time hos en privat i dag pga små blødninger. Han fant ingen hjertelyd, men ba oss komme tilbake på tirsdag. Hvis ikke noe har skjedd og de ikke finner hjertelyd skulle jeg henvises til sykehuset for utskrapning. Håper det går fort, skal gifte oss 1.juni.
 
Så trist :( Sender deg en god klem <3
 
Tusen takk for alle klemmer og tanker :) blir helt rørt når jeg leser alle de fine kommentarene deres.
 
Neineinei... Så utrolig urettferdig:(:( Men én gang er det nok deres tur, må jo bare tro på det. Lykke lykke til...
 
Off kjære deg, dette var en trist nyhet :(
Ta godt vare på hverandre, sender over en god klem.
 
Nei nei nei, så forferdelig trist!!! All min medfølelse og sympati!!!! Ta vare på hverandre i tiden fremover! ♡♥♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp