Mitt værste mareritt

*Bobbo*

Forumet er livet
En uke siden idag fikk jeg telefon fra treningssenteret der min samboer trener.
Hun spurte om jeg kjente en som trente der, hun ringte jo fra samboers mobil.
Hun sa han hadde fått ett anfall og falt av sykkelen. [:(][:(][:(]
Verden min raste sammen og jeg kom meg ned ditt så fort som bare det. Føltes jo som en evighet.
Jeg fikk ikke se han, ambulansen og akuttbilen var på plass. Og de jobbet med han.
Ble vist til ett rom der mine svigerforeldre satt. Vi satt i uvistheten, men så kom en som jobber der inn og sa de hadde fått igang hjerte hans og at luftambulansen var på vei. Han skulle til Ullevål. Herregud, hjerte hans hadde stoppet. [:(][:(][:(]
Kjørte inn til Oslo og kom oss inn på akuttmottaket. Der fikk vi vite at han var bevist.
Og vi ventet og ventet. Så kom sykepleier inn og fortalte at han hadde blitt flyttet og at de hadde lagt han i narkose og på respirator. Sent på kvelden fikk vi snakket med legen og vi fikk endelig se han. Der lå min vakre prins med slanger overalt. Og de hadde valgt å fryse han ned i ett døgn for å minske risikoen for hjerneskade. [:(] Men han hadde oddsen på sin side, han er ung, bra helse og de startet gjenoppliving raskt.
Herregud, jeg gråt og gråt. Jeg tok på han og kysset han forsiktig før vi dro hjem etter midtnatt.
De neste dagene var helt forferdelige, vi viste jo at han ville overleve. Men ville hjernen ha tatt noen skade.
Lørdagsmorgen vekket de han forsiktig opp, da de hadde prøvd det på onsdag hadde han fått frost-anfall og ble lagt tilbake på pustemaskin og narkose. Det var min vakre prins som våknet opp, veldig groggy (mye medisiner i kroppen ennå)
Men han kysset på meg og sa han elsket meg. Det var en lykkes dag. Jeg har vært der inne fra tidelig morgen til sent på kveld hver dag. Ikke mye søvn eller mat.
Akkurat kommet hjem nå. Skulle gjerne sovet der, men får ikke lov.
Vi har gråti mye sammen de siste kveldene og han fikk vite på søndag hva som hadde skjedd.
Han er nå igjennom mange tester for å sjekke hjertet. De finner ikke noe galt foreløpig. Men han vil mest sannsynelig få operert inn hjertestarter. Og det er utrolig betryggende. Så dette har vært en ufattelig tung uke. Og det er fortsatt mange spennende dager framover.

Jeg trodde aldri dette da han kysset meg og gikk på jobb om tirsdagen. Men det endte bra.

(Til dere som er venn med meg på Face, ikke skriv noe på min side om dette)

Huff, for en grusom opplevelse[:(][:(] Det høres utrolig skummelt ut. Bra at alt ser ut til å gå bra med han. Håper de finner ut hva som har forårsaket anfallet hans. Får helt inni meg når jeg tenker på hva du har gått gjennom denne uka, håper det aldri skjer meg.

Sender over trøsteklemmer vennen

Oisann, kjære dere da dette var forferdelig. Men enda godt at det endte bra til slutt da....
Hvor lenge skal han være på sykehuset før han kan komme hjem?

Sender over en stor trøsteklem til deg, når han er bedre så pass på og slappe av litt selv også.
Men det er kanskje det aller beste å sitte nær din kjære det meste parten av tiden nå når det holdt på å gå gærlig.

For vondt inni meg når jeg tenker på din tid før han våknet, alle de følelsene.....og ikke vite hvordan dette skulle gå...men takk og pris det ser jo ut som det går bra nå.

Himmel og hav [&o]
Dette var jo heeelt forferdelig. Håper alt står bra til med han og at dette aldri kommer til og skje igjen. Sender deg en god klem snuppa. Håper du får litt søvn og mat for og få ny styrke [:)]

Å, hjelp! For en forferdelig opplevelse! Det må ha vært umenneskelig å sitte og ikke vite noentin om hvordan det ville gå. Vet ikke hva jeg skal si, jeg.

En stor klem er på vei. Håper din kjære snart er tilbake på beina, og at han ikke får noen mén.

herreguud for en dag, som du sier det selv ditt værste mareritt. håper de finner ut hvorfor dette skjedde da.
håper det aldri skje igjen og at det går bra å operer inn en hjertestarter.

klemmer til dere, ikke en kjek måte å starte julemåneden på.

ORIGINAL: twinanne

Oisann, kjære dere da dette var forferdelig. Men enda godt at det endte bra til slutt da....
Hvor lenge skal han være på sykehuset før han kan komme hjem?

Sender over en stor trøsteklem til deg, når han er bedre så pass på og slappe av litt selv også.
Men det er kanskje det aller beste å sitte nær din kjære det meste parten av tiden nå når det holdt på å gå gærlig.

For vondt inni meg når jeg tenker på din tid før han våknet, alle de følelsene.....og ikke vite hvordan dette skulle gå...men takk og pris det ser jo ut som det går bra nå.

De kan ikke si når han kommer hjem, det spørs hva de finner og hva som må gjøres.
Søvnen er bedre nå og jeg har fått i meg mat igjen.

ORIGINAL: babyT

Å, hjelp! For en forferdelig opplevelse! Det må ha vært umenneskelig å sitte og ikke vite noentin om hvordan det ville gå. Vet ikke hva jeg skal si, jeg.

En stor klem er på vei. Håper din kjære snart er tilbake på beina, og at han ikke får noen mén.

signerer dennejeg...stooorklem til deg

Uff snuppa mi [:(] Skjønner at dette var et mareritt altså. Uff, for en uhyggelig opplevelse [:(] Godt at det har gått bra, og jeg håper inderlig at det ALDRI skjer igjen! Det er ordentlig ille å ikke vite hva som skjer med sin kjære... uff, orker nesten ikke tenke på det en gang jeg [:(]

Håper det også går bedre med deg oppi alt det her, ta vare på deg selv snuppa. Masse gode klemmer!

ORIGINAL: Lille Mille

Uff snuppa mi [:(] Skjønner at dette var et mareritt altså. Uff, for en uhyggelig opplevelse [:(] Godt at det har gått bra, og jeg håper inderlig at det ALDRI skjer igjen! Det er ordentlig ille å ikke vite hva som skjer med sin kjære... uff, orker nesten ikke tenke på det en gang jeg [:(]

Håper det også går bedre med deg oppi alt det her, ta vare på deg selv snuppa. Masse gode klemmer!

sign denne

For en forferdelig opplevelse.. Skjønner godt du sier det er ditt verste mareritt.. Håper du aldri må oppleve dette igjen, og det er jo sjansene gode for dersom han får operert inn hjertestarter.. Håper han kommer seg fort, og får komme hjem til deg igjen..

Masse trøsteklemmer til deg vennen!

ORIGINAL: tigergirl

herreguud for en dag, som du sier det selv ditt værste mareritt. håper de finner ut hvorfor dette skjedde da.
håper det aldri skje igjen og at det går bra å operer inn en hjertestarter.

klemmer til dere, ikke en kjek måte å starte julemåneden på.

For en skremmende opplevelse for både deg, han og resten av familien! Håper dere tar godt vare på hverandre og at du blir trygg på at han har det fint etterhvert. Ønsker han god bedring og deg masse lykke til. Skummelt hvordan liv plutselig kan endres fra dag til dag... Klem

Å kjære deg, *Bobbo*.. Dette må ha vært en utrolig dramatisk opplevelse for deg og dine[:(] Det er jammen godt en ikke vet hva dagene bringer..

Krysser alt jeg har for at mannen din kommer seg raskt igjen og at de kan gi dere noen svar på hva anfallet skyldes.

Sender deg varme tanker i bøtter og spann og har deg i tankene[:)]

Uff kjære *Bobbo*, dette var forferdelig å lese[:o] Det er slike ting vi aldri tror hender oss[:o] Godt han blir sjekket grundig, så dette ikke skjer igjen[:)] Sender deg masse trøsteklemmer og håper det går bedre med dere alle[:)][:)][:)][:)]

Dette var forferdelig å lese, og jeg kan ikke engang forestille meg hvordan du har hatt det de siste dagene. Jeg har en sambo som pendler på farlig vei hver dag, og jeg tenker masse på at jeg kanskje en dag får en tlf om at det har vært en bilulykke... Og nå har du opplevd noe av det jeg frykter mest. Sender dere masse lykkeønskninger og håper dere begge slapp med skrekken og at dere har mange gode år sammen foran dere. Krysser fingrer for at kjærsten din blir god som ny, det høres ihvertfall ut som om han er i gode hender og at dette får en lykkelig slutt[:)]

uff vennen dette var grusomt[:(][:(][:(]sender deg en haug med trøsteklemmer. livet er så utrolig skjørt,håper det går bedre med din kjære og at de får orden på dette.klem

ORIGINAL: Lille Mille

Sign!! Ta vare på dere selv.

ORIGINAL: Vakle

For en skremmende opplevelse for både deg, han og resten av familien! Håper dere tar godt vare på hverandre og at du blir trygg på at han har det fint etterhvert. Ønsker han god bedring og deg masse lykke til. Skummelt hvordan liv plutselig kan endres fra dag til dag... Klem

Uff[:(]Dette var trist!Gir deg en god klem vennen.

Back
Topp