Mitt værste mareritt...

mokkikka

Forelsket i forumet
har skjedd...
På søndag kveld kolliderte vi med begge barna i bilen.. GUD FOR EN FRYKTELIG OPPLEVELSE...

Vi var på vei hjem etter helgebesøk hos mamma og pappa. Da vi nesten var hjemme ca 100 meter før vi skulle svinge inn til feltet der vi bor skjer det som ikke skal skje.
Jeg kommer kjørende og aner egentlig fred og engen fare selv om jeg ser det kanskje kommer til å skje. Ligger i 60 km/t ser 2 biler kommer i bredden den ene da i min fil mot oss, ser han ikke legger seg inn igjen jeg bremser opp og kommer ned i 30 km/t vrenger bilen av veien slik at den andre idioten da treffer oss fra midten av bakdøra og bakover.
Han treff på den siden mitt lillegull satt og dere kan tro jeg var drit redd da, Luchas hylte helt hysterisk en liten stund men så ble han helt stille, da ble jeg livredd hivde meg ut av bilen for å få ut han men døra var jo fast klemt, jeg fikk dratt han ut fra fører setet og da bare lo han heldivis. Samboeren tok seg av den andre guttungen, ingen av oss ble egentlig skadd og takk gud for det. Jeg fikk vondt i korsryggen og har fortsatt vondt men det er vist bare muskulært, vært hos lege og registrert oss alle sammen tilfelle det skulle bli noe mer..
Luchas er heldig vis seg selv og har nå ikke tatt noe skade av det hele enda det var døra hans som ble værst berørt.
TAKK GUD FOR FINE BARNESETER!!!!!!!!!!!!!!!

Han vi kolliderte med var en fra litauen som var drit full. Han kjørte heldigvis norsk bil som er registrert på et firma her nede på jessheim.
Han kom å tittet på vår bil fikk vite at jeg kjørte, truet med å drepe både meg og min kjære fordi vi hadde kjørt inn i han. Han var kjempe sint, gikk og satte seg i sin bil og ville nok reise men gubben og 2 til som var på stedet stakk og fikk stoppet han en av de tok nøklene hans da ble han om mulig enda sintere.
Da pilitiet kom stakk han av til fots inn i skogen så det kom 2 hundepatruljer som klarte og spore han opp og tok han med..

Så nå sitter vi her da og bare venter på dommen om bilen blir vrak eller ikke, de tror bilen er blitt rammeskakk for idioten som kjørte inn i oss hadde en slik lastebil/pickup type bil. Ganske stor bil som da braket inn i vår golf stv.
Han sitter heldigvis fortsatt inne vet ikke når han slipper ut men han slipper sikker kjempe lett unna som alle andre...

Uff måtte bare få ut min frustrasjon sitter her og er fortsatt kjempe skjelven, Luchas sover, storebror er på skolen og gubben er på jobb sitter her alene og bare tenker på om jeg kunne gjort noe anderledes men de 2 nettene jeg nå har liggi våken har jeg kommet frem til at jeg gjorde hva jeg kunne og det sier politiet og sa da må jeg vel slå meg til ro med det, men ikke så lett..
En tenker jo det værste hele veien...

Uff ble langt dette!!!

å herregud, blir helt svett jeg, når jeg tenker på alt som kan skje!!!!
det var kjempebra at det gikk bra med barna, det er tross alt det viktigste!!

håper jævelen blir bura inne i lang tid, man kjører bare ikke ned en annen bil på den måten der!!!!! [:@][:@][:@][:@]

masse klemmer fra meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: KristinLouise

håper jævelen blir bura inne i lang tid, man kjører bare ikke ned en annen bil på den måten der!!!!! [:@][:@][:@][:@]

Må bare signere KL på denne!! Stakkars mokkikka, du må jo ha vært kjempe redd!!

enig med KL

Uff ja jeg var livredd på grensa til hysterisk der en periode.

Heldig vis var de som han idioten lå på utsiden av 2 kjempe hyggelige eldre menn som var kjempe snille og tok seg godt av meg og barna mens gubben og en annen som stoppet tok seg av synderen her..

Etter få minutter kom politiet og 4 ambulanser.
Jeg ble heldig vis kjørt hjem etter kort tid pga Luchas det var jo svin kaldt ute 12 minus ikke så bra å stå ute med han da.
Uff håper virkelig jeg slipper unna dette en gang til..

Tusen takk for klemmene!!!
Dere er nå så gode da...

Vet hvordan du har det, vi ble påkjørt for litt over tre år siden og bilen traff der guttungen satt[:@], var venninna mi sin feil da ho stoppa ikke for høyre, men idioten av en gammel kæll som kjørte på oss ga gass fordi han hadde forskjørsrett sa han. også ble han sinna fordi vi hadde ødelagt bilen til kona hannes[:-] Gikk heldigvis bra.

Godt det gikk bra med dere, leste akuratt om det samme på desemberforumet

sig!! d må jo være grusomt å oppleve noe sånnt!!!

takk gud førr at d gikk bra m dokker!!
æ e bekymra vær gang æ e ute å kjøre m snuppa i biln!
men no har ikkje vi motorveia i tromsø da. but still!

men herregud førr en idiot som blei sint på dokker da!!
trur æ hadde brølt krafti ifra mæ ja!
hadde ikkje du bremsa ned, så gud vet kor galt d kunna gådd!!

go klem t dokker!

E sinnsykt glad for at jeg fikk svingt av ellers hadde vi frontet det hadde fort vært mye værre...

Unner ingen den opplevelsen!!!

Må bærre signere KL her altså...
Blir sååå sint at eg trur eg hadde kommet tel å banka han både gul og blå om det hadde skjedd meg...
Skjønne godt du blei redd....
Før en idiot, han skulle ikkje hatt lov å hatt sko på føttern en gang.....

ORIGINAL: trønderveitja

Signerer alle her jeg..Kjempeskummelt,men godt at det gikk bra!Stoor klem[:)]

å legger til : jeg hadde vært døds redd han mannen jeg da. uff du opplevde mitt store marritt godt jeg har har det inni hodet mitt ( mareritter)  får håpe det blir der inne også.

ORIGINAL: trønderveitja

Signerer alle her jeg..Kjempeskummelt,men godt at det gikk bra!Stoor klem[:)]

åh så bra at alt er bra med dere da[:o] synes du var snartenkt som bremsa ned og fikk bilen litt tilsides da[;)][:)].....vet ikke hvordan jeg selv hadde reagert.............duste fyren burde settes i et hull i litauen og ikke sleppes ut på en gooooood stund. liker ikke fyllakjørere....pokkers korttenkte egoister[:'(][:@]

Var veldig redd han gubben en stund ja, ikke lett å snakke med han heller da siden han bare snakket gebrokent engelsk.

Har ikke sovet veldig mye disse nettene, er stadig redd for at han skal komme på døra her men det går jo ikke så lenge han sitter inne.
Men en kan jo ikke gå å være redd for det heller.

Er veldig redd for lillegutt om dagen og er sykt glad jeg har han ved siden av meg på rommet om natta da kan jeg holde han i hånda om jeg ikke får sove da blir jeg så glad og rolig..

Utrolig hvor mye glede de små gir i en slik situasjon..

Uff da er drittsekken som kjørte på oss sluppet fri.
Fikk helt vondt i magen da jeg hørte det.
Han er vist under oppsikt a politiet og kan vente seg en real straff, men tror det nå ikke før jeg ser det nei...

Uff merker jeg er små skeotisk på å kjøre nå, noe som passer meg dårlig da all familie bor i hamar området så er jo avhengig av å kjøre bil.. ja ja må nok bare sette seg bak rattat så mye som mulig fremover for å komme over den værste frykten..

ORIGINAL: mokkikka

Han er vist under oppsikt a politiet og kan vente seg en real straff, men tror det nå ikke før jeg ser det nei...

Uff merker jeg er små skeotisk på å kjøre nå, noe som passer meg dårlig da all familie bor i hamar området så er jo avhengig av å kjøre bil.. ja ja må nok bare sette seg bak rattat så mye som mulig fremover for å komme over den værste frykten..

Er ikke det typisk? straff? her i landet lever du godt om du gjør andre vondt. Best å kjøre ja, jeg var i bilkræsj når jeg var 15 og dessverre så øødla det mye for meg pga jeg ikke var gammel nok til å kjøre,så kom aldri over frykten. Liker ennå ikke bil og kjører selv minst mulig.Så er veldig redd, så annbefaller det på sterkeste. Var kameraten min og jeg som ble påkjørt:( men gikk bra. men frykten kom etter hvert, så best å gjøre det beste ut av det.
sliter ennå med mareriter om det og det værte for meg er å sette meg bakrattet.. husker bare jeg låket øyne når jeg så vi traff tret:)

Lykke til:) kan du kjører veier der det ikke er,så masse traffik,så kan du stoppe når du føler for det?

ORIGINAL: Amalia

ORIGINAL: mokkikka

Er ikke det typisk? straff? her i landet lever du godt om du gjør andre vondt. Best å kjøre ja, jeg var i bilkræsj når jeg var 15 og dessverre så øødla det mye for meg pga jeg ikke var gammel nok til å kjøre,så kom aldri over frykten. Liker ennå ikke bil og kjører selv minst mulig.Så er veldig redd, så annbefaller det på sterkeste. Var kameraten min og jeg som ble påkjørt:( men gikk bra. men frykten kom etter hvert, så best å gjøre det beste ut av det.
sliter ennå med mareriter om det og det værte for meg er å sette meg bakrattet.. husker bare jeg låket øyne når jeg så vi traff tret:)

Lykke til:) kan du kjører veier der det ikke er,så masse traffik,så kan du stoppe når du føler for det?

Her rundt hjemme som jeg skal ut å kjøre i dag er det bare små veier da så egentil ikke så farlig men vi kræsja på den ene veien rett utenfor hjjemme her så det hjelper ikke så stort egentlig.
Men jeg kjører litt små turer om dagen så får gubben ta seg av kjøringa til hamar i jula så får vi se...

Gruer meg mest til å ha med ungene egentlig.. Men en må bare prøve og ikke tenke for mye...

Back
Topp