Mitt værste mareritt!

panterinnen

Gift med forumet
Sander datt ned trappa her.. helt ned til bunnen og den er ikke sånn kjempekort..
Herregud, jeg skjelver enda! Skjønner ikke hvordan han kom seg ut i gangen i det hele tatt siden jeg lukket døren og sjekket den flere ganger...
Plutselig hørte jeg bare mase bråk og et hyl, tror ikke jeg har løpt så fort før.. Uff av meg. Ser ut at det hele gikk kjempefint da.. har kjent på han overalt nå og tror ikke han har brukket noe, og han er like ramp igjen nå og skal bare krabbe rundt...
Han fikk et blåmerke på beinet under øyet men det er alt..

Hvordan kan jeg vite om han ikke har noen indre blødninger og slikt da??
Er det lurt av meg å ringe legevakten likevel selv om alt ser ut til å gå bra??

Huff ja dette skjønner jer er ditt værste mareritt..
Hadde tatt en tlf til lege bare for å høre ang indre blødninger jeg..

Håper alt går bra..

det har nok gått bra!!! barn tåler utrolig mye mer enn oss voksne. men du vil nok merke på almenntilstanden hans hvis det skulle ha vært noe galt.

Bare sjekk at han ikke blir trøtt tilfelle han slo hodet eller noe. Hadde tissa i buksa jeg... ikke gøy når sånt skjer. Men er du usikker så ta en tlf og hør hva de syns du skal gjøre. Indre blødninger skal det vel mer til å få.. så det er det nok ikke.... Lykke til. Klem

ja alt gikk sikkert helt fin-fint.... men er du urolig for det ville jeg ringt legevakta å spurt

huff og huff,sønnen til veninna mi datt ned trappa når han var 1 år. hun var på legevakta me han,å legen mente allt var bra.etter en uke var hun til legen me han igjenn før han hadde skalagens feber,å da oppdaga legen at kragebenet hans var brista[&o] huff,ikke for å skremme assa,men hadde nokk dratt til legen jeg ja.

Da har jeg ringt å pratet med legevakta.. dem sa bare at jeg skulle følge med på han om han kastet opp eller noe slikt noe.. om han ble veldig slapp utover det vanlige osv. Men ser jo ut som om han har det fint da.. Virker ikke som om det har skjedd noe galt heldigvis!!

Sånt skjer før man får sukk for seg, og du skal nok (dessverre) oppleve å stå med hjertet i halsen flere ganger fremover. Hovedsaken er at det gikk bra nå, og det gjør det for det meste. Så lenge Sander er frisk og rask så går det inn i livsboka hans som nødvendig læring... han forsøker vel ikke å gå ned trappa på egenhånd igjen[;)]

uff ja... Det er skikkelig ekkelt når sånt skjer... Adrian ramla ned køyesenga tidligere i dag, men han er helt i form.. Kun et lite blåmerke

Kan tenke mæ d va skummelt ja, men se på d sånn her: kem av oss og alle andre har ikkje falt ned trappa når vi va små? D går jo som regel bra...Hvis han e i full vigør igjen, e d sikkert ikkje nåkka å bekymre sæ før!

Back
Topp