Mitt værste mareritt....

Linn1992

Flørter med forumet
I går var en mildt sagt forferdelig kveld! Jeg og min mann skulle kjøre hans kompis til Hovin fra Røros der vi bor så han fikk hente noen bildeler.. Fra midt på dagen i går hadde jeg hatt kraftige "menssmerter"... Kjentes veldig godt ved livmor og var ubehagelig til tider.. Da vi var fremme på Hovin til min manns stebror som da hadde delene ble vi stående å prate leeenge, og jeg kjente et par ganger at nå svimer jeg av, men gikk bra.. Min manns stebrors dame spurt meg tilslutt om jeg ikke følte meg bra for jeg var likblek.. Jeg tok meg da en tur på do.......
Der startet mitt værste mareritt.... Papiret var fullt av blod og mørke slim klumper.. Jeg fikk tørket meg, og sprang da ut... Helt hysterisk og lei meg! Da var jeg helt sikker på at nå har jeg mistet... Prøvde å få kontakt med min mann som sto igjen inne, men han reagerte ikke og svarte ikke på de meldingene jeg sendte.. Da ringte jeg mamma... Som tok alt med ro, prøvde nok å roe meg da jeg var helt knust... Hun ringte jordmoren på Tynset som da var 2 timer unna der vi var da. Og hun møtte oss gjerne, midt på natten gitt... En liten lettelse men jeg var sikker på at det var tomt/dødt der inne... 
Litt skuffet over at min mann kunne gi så fint blanke i at jeg prøvde å få kontakt med han... Da de endelig kom ut, sto de lenge å pratet, helt til min mamma ringte han siden jeg var tom for strøm.. Da skjønte han plutselig at det var noe alvorlig, og spurte meg hva som skjedde og jeg svarte jo da i litt sinne at jeg mest sannsynlig hadde mistet.. Det ansiktet vil jeg slippe å se igjen... Det så ut som om noen hadde slått ut all pust og liv av han.. Og fikk informert kompisen og stebroren om at vi måtte dra, tvert... ;) 

Framme på Tynset sykehus, fødeavdelingen.. Ultralyd ble det, en uke før den avtalte tidlige UL'n.. Til mitt store sjokk... Sa jordmoren: "Jeg er sikker på at jeg ser et hjerte som slår.. vent litt så skal vi høre" og vi hørte hjerteslag!!! Det var enda liv der :D Helt utrolig følelse!
Så min værste kveld ble snudd om til at vi endelig fikk beskjed om at det er liv der!! <3
Fikk beskjed om å avstå fra samleie, ta det helt med ro, ikke løfte noe tungt... Ta det så med ro som mulig i en ukes tid minst... 

Skal fortelle dere at det gikk et lykkelig par ut døren :) Og tilbake skal vi neste torsdag ;)

Det der hørtes ikke ut som en gøy opplevelse :( Men godt alt gikk bra tilslutt!! :D Da er det bare å holde seg i ro, og bruke mannen din som slave i ei uke fremover :D

Huff, det må ha vært en helt uforklarlig følelse.
Det var jo kjempe flott at jordmoren ville ta dere i mot så sent. Godt at det hele resulterte i en god slutt.

Huff, det må ha vært en helt uforklarlig følelse.
Det var jo kjempe flott at jordmoren ville ta dere i mot så sent. Godt at det hele resulterte i en god slutt.

Å så utrolig bra at alt er bra med spira di <3 må innrømme at jeg fikk tårer i øynene når jeg leste det. så utrolig flott at jordmoren ville ta deg i mot :-) da får du bare ta det med ro og passe på den lille spiren><3>

uff så ekkelt! Kan tenke meg til følelsen du hadde ja :(

Så bra du fikk komme inn å se at ting var i orden med lillespiren da - og betryggende å komme tilbake om 1 uke for å se at det fortsatt går fint!!

Uff, for en fæl opplevelse, godt at alt var i orden da :):)

Ser du er fra Røros, jeg er fra Tynset. Artig at det er fler fra regionen her da :)

Huff, hørtes ikke ut som en god opplevelse! Men så godt at alt er bra med spiren og at alt så bra ut :)

Fikk tårer i øynene jeg også... Det er en forferdelig opplevelse, men veldig bra at den lille har det bra :)

Så bra at det gikk bra tilslutt:-)

Uff det er helt JÆVLIG når sånt noe skjer, får håpe det ikke skjer igjen, og godt det var liv i magen din :) 

Back
Topp