Mitt svangerskap nr2

septspire88

Andre møte med forumet
Jeg fikk en sønn for 5år siden 2009. Og tenkte at jeg ville få ett barn kort tid etter.. Hadde en spontan abort 1mai 2010.
Etter det ble jeg ikke gravid igjen, noe jeg konkluderte med hadde noe med min kraftige overvekt som steg med 35kg fra første svangerskap... fra 55kg til 90kg. Jeg hadde aldri noen grunn til å gjøre noe med vekten selvom jeg fra tid til annen prøvde forskjellige slankekurer. Etter ett brutalt brudd med barnefar i 2013 begynte kroppen selv å jobbe mot den overflødige vekten.. Fra Mai til desember hadde jeg uten inngrep annet enn daglig mosjon tatt av meg 30kg!
Ble gravid med min daværende kjæreste i Desember, i samme mnd ble det slutt i forholdet. Fant ut om graviditeten i januar. Fremdeles singel bf til babyen i magen har lovt å stille opp for barnet. Men legger ikke skjul på at jeg følesesmessig synes det er tungt å være "alene". Ønsker å bruke denne muligheten til å få ut frustrasjon å glede, det ekstra ordinære er kanskje mangelen på mennesker å dele svangerskapet med. Har valgt å ikke dele det med så mange.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Håper alt står bra til! Lykke til vidare :) Klem

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Stå på, det går nok veldig bra :) Jeg har vært alene med en på 5-6år og en nyfødt selv, så vet hvordan det er :) og det gikk kjempefint vel og merke :)
 
Last edited:
Back
Topp