Mitt siste måltid....

• Trådstarter Trådstarter snupsidupsi
  • Opprettet Opprettet
S

snupsidupsi

Guest
nå skal jeg hive meg i matboksen og spise et godt brødmåltid! Vet jo ikke når neste gang jeg får noe å spise blir! Må faste fra midnatt i forhold til operasjon i morra formiddag.

----------------------------------------------------------------------------

Hva hadde dere valgt hvis dere skulle velge hva deres siste måltid på denne jord skulle være???

hmmmmm. Må tenke litt på den selv. Jammen mye godt og velge mellom!

Dette har jeg ikke fått med meg[8|] Skal du under kniven????? Jeg hadde valgt taco med masse rømme og fetaost!! Njami!!! hehe...

Masse masse lykke til!!!!!

Må skynte deg nå :) Jeg tror jeg hadde valgt hmmmm 'tenke tenke' ' mat som kan bli lagt på 25 minutter', noe wok med masse gode grønnsaker og godt kjøtt eller kylling nam nam.

Tror du du får sove i natt da ?

Åh! det ville jeg og tatt! Kylling wok med grønnsaker, nudler og deilig chop suey saus! Himmelsk!!

Satser på at jeg får sove i natt. Og hvis jeg ikek gjør det, så gjør det jo egentlig ikke noe! Kommer garantert til å sove i morra! Hehe!

Gruer meg enda litt, men begynner å innfinne meg med at dette er bare noe jeg må gjennom.

Ja, nå må jeg kjappe meg og gafle i meg et par skiver! Hm... tror det blir kylling baguett salat fra Denja! Mmmmmmm

det går kjempefint skal du se, men skjønner godt du syns det er litt skummelt da...

Back
Topp