Mitt siste hekleprosjekt :-)

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
Koseugle til lillemini i magen:-) enn så lenge er det sofafynt og kasteball for jenta :-P hehe

Denne består sv afrikanske blomster... ;-) det finnes mønster om noen vil lage..men eg fant bare et bilde på Google og den skulle eg lage uten :-P
Nå som eg e ferdig. .anbefaler eg å kjøpe oppskrift ;-) for var et stort heklende matematisk regnetykke å få de fem- og sekskantene til å passe sammen :-P ble en del opprekking under sammensyinga, men god trim for hjernen da ;-) hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1405498555830.jpg
    1405498555830.jpg
    98,3 KB · Visninger: 116
  • 1405498572835.jpg
    1405498572835.jpg
    104 KB · Visninger: 112
Næmmen, guuuri, så fin! <3 Jeg har helt ugledilla, så jeg skal definitivt prøve meg på å lage noe slikt. Ikke hekle da, for det kan jeg ikke, men kanskje sy noe lignende ;)

Så flink du er! :)

Takk alle :-)
Trur eg skal lage en til, bare kanin..da her den hebgeører..så da må eg frem med matematikken igjen :-P haha men først sy babynest ;-)

Oooi så stilig! de var kjempe fine! Så flink du er! :)

Jente 2010 & 2012 <3

å så fin :D

Kjempefin :D elsker ugler selv :P de der er så fine! Har hekla flodhesten til kommende storebror, men jeg valgte å bruke mønster ;) du er jo rågod som lager uten!!!

Kjempefin :D elsker ugler selv :P de der er så fine! Har hekla flodhesten til kommende storebror, men jeg valgte å bruke mønster ;) du er jo rågod som lager uten!!!
Åh! Kan kan eg få se? :-D Har sett på de andre dyra også..men flodhest inneholder sikkert firkanter og 8kanter o.l også..trur nok den må lages med mønster ja :-P denne var vanskelig nok uten :-P

Back
Topp