Mitt problem når jeg scrapper...

Lillemumma*KL

Forumet er livet
..er at jeg sjelden lager dobble LOer og da er det så vanskelig å få sidene til å passe ved hverandre...
avogtil ødelegger de lissom hverandre selvom de er fine hver for seg....[:'(]

liker ikke lage dobble loer, vet ikke hvorfor, men det tar mye leger tid lissom... =)=)

noen fler som har samme problem eller?[8|]

har ikke prøvd å lage doble jeg..

men hvorfor gjøre det når man kan lage to isteden for[:D][:D]

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

dersom man har 6-10 bilder fra f.ek en ferie, er det greit å lage en dobbel...man får nesten ikke inn så mange bilder på en LO...Derfor![;)]
Jeg liker å lage doble..men holder på med en fra en tur...den ble dååååååårlig..[&o] forb....fargevirrvarr!!!!!!skal legge den ut sammen med noen andre sener idag...[8D]

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

med doble så får du lissom samme farge o.l på begge sidene... da lager du lissom to sider som hører sammen....

når jeg lager en og en så passe de ikke alltid inn ved siden av hverandre i albumet og da blir j såååååå sint...hihih

Jeg holder meg som regel til de samme fargetonene så det er ikke så ofte det kræsjer[;)]  Men dobble LO'er er helt greie de[:D]

Lager stort sett bare doble jeg. Syns de ter venskelig å få enkle til å passe sammen i albummet, så da blir det heller færre bilder og mer stæsj for å få til en dobbel en!!!

Back
Topp